Hallo allemaal ,wij zijn begin mei met sunweb op vakantie geweest.

Alles is uitstekend verlopen ,behalve dat het weer niet zo goed was.

Maar daar kan niemand iets aan doen.

Wij kregen van onze kinderen een excursie aan geboden vanwege wij zoveel jaar getrouwd waren.dat koste 65 euro per persoon.

En wij waren met 6 personen dus 390 euro totaal

Op maandag 3 mei was er nogal veel regen en storm geweest,waardoor de mooiste wegen van het eiland afgesloten waren.

Zo ook op dinsdag 4 mei.

In de eilandtour zat behalve een leuke trein reis,ook een boottocht naar een heel mooi plaatsje aan de kust ,en een tocht met de bus door de bergen heen.

Maar zowel de boottocht,welke alleen een kwartiertje varen werd in en bij de haven en dus weer snel terug omdat de golven veel te hoog waren..

Daarna hebben zij ons ruim 2 uur laten wachten in Soler en daarna 1500 meter lopen naar de bus om naar een leer winkel te gaan.

Dus toen wij terug bij ons hotel waren ,hadden andere mensen daar over gebeld en was er toegezegd dat men een gedeelte van het excursie geld terug zou krijgen of de tocht later overnieuw te laten plaats vinden.

Maar wij gingen weer naar huis,de volgende dag.

Echter de Sunweb dames waren er niet tijdens onze terug reis naar het vliegveld aanwezig????

Volgende dag gelijk gebeld van uit Nederland en er werd belooft om over deze kwestie terug te bellen.

Dat moet nu bijna een maand later nog steed gebeuren ,ik weet bijna zeker naar ons geld kunnen wij fluiten.

Moraal van deze ervaring is, mensen gelijk als er problemen zijn of er iets aan niet goed is.

Gelijk aan de bel trekken ,hoe vervelend het ook is op dat moment.

Als je later of na afloop daar over wilt praten,ben je geen klant meer .

Dus einde verhaal,waarschijnlijk zal die mentaliteit ook bij andere reisburo,s zo zijn .

Voor mij voorlopig geen SUNWEB meer

Vriendelijke groeten Cees Meijer