Tips voor stappen in Playa de Palma

• Hans & friends

Hallo,

As. zaterdag gaan we met 7 vrienden naar Mallorca, Playa de Palma.

We zijn geen van allen eerder op Mallorca geweest. Uiteraard hebben we wel gehoord dat je goed kunt stappen in Playa de Palma. Waar moeten we heen? Wat zijn de ‘hotspots’ waar we persé geweest moeten zijn?

Ik hoor graag tips en adviezen.

Gr. Hans

PS. We vinden Duitstalige muziek best leuk!

• anna 26-11-07

Als jullie over de promenade langs de balneareo's (strandpaviljoens) lopen, komen jullie vanzelf van alles tegen. Vanaf “Der Bierkönig”, tot de“Bierstrasse”, “Megapark” en “Oberbayern”. Iets van de promenade af ter hoogte van Balneario 5 (dacht ik) vind je nog de Schinkenstrasse en de disco's vind je vanzelf. ;)

Veel plezier. ;)

• haagseron

Dan moet je naar het Megapark. Dat is een openlucht disco waar de meiden op de tafels dansen. Ligt aan de boulevard vlak bij de bierstrasse.

http://megapark-mallorca.info/

• jokemv2

Ik moet anna helemaal gelijk geven. Volgt de boulevard, wel richting El Arenal en je komt vanzelf waar je zijn moet. Echt, er is vanalles te vinden. In het hoogseizoen is Ballerman (balneareo 6) 6 ook heel leuk en goed vertroeven tot laat in de avond, c.q. nacht. Qua stappen zit je echt goed in Playa de Palma, enfin, niet in Playa de palma maar in El Arenal moet je zijn. Maar….dat ligt echt heel kortbij elkaar. Alles verbonden dmv een geweldige boulevard.

Ik zou zeggen; geniet ze.

Wij moeten vandaag nog precies 8 weken wachten en dan mogen wij ook weer gaan genieten

groetjes,

Jolanda