trouwen in spanje

• sarah

Hallo,

Mijn partner en ik zouden graag volgend jaar in spanje willen trouwen.

Is er iemand die hier ons meer over kan vertellen?

Eiland hebben we nog niet maar misschien dat iemand ons ook daarover wat kan informeren.

Alvast hartelijk dank!!

• anna 26-11-07

Als je via de zoekfunctie het woord trouwen intypt en dan zoekt op alle data dan vind je hier al info. Succes.

• chris

Beste Sarah,

natuurlijk kan je trouwen in spanje en ik kan je er een heleboel over vertellen. eerst even het wettelijke ; daarover vind je meer info op onze pagina over wettelijk trouwen in spanje

trouwen in spanje is een heel bijzondere, en veel intiemere belevenis dan trouwen in eigen land. Meestal is de groep kleiner, en daardoor beleef je de dag veel intenser. Daarenboven is het ook niet één dag, maar beslaat het meerdere dagen.

Immers als aanstaande bruidspaar kom je meestal enkele dagen vooraf aan, terwijl je genodigden tegelijk, of een dag voor het huwelijk arriveren. Hoe dan ook het is voor alle aanwezigen een soort (mini) vakantie, zonder stress, en natuurlijk helpt de spaanse zon ook.

Kijk maar eens op onze site. je vindt er veel info, kosten, voorbeelden van huwelijken in spanje,. locaties, ….

als je vragen hebt hoor ik het graag ( je kan op de site ook live chatten )

groetjes

Chris

• Jacqueline

Voor bruiloften op Mallorca kun je kijken op laalacenademallorca.com, zij hebben diversen mogelijkheden op het eiland.