vakantieland spanje.com

• Fred & Els Te Kamp

Hallo

Ik ben via googelen achter een leuke aanbieding van een aanbieding in de plaats Soller gekomen

Het webadres van een nederlands sprekende verhuurder Roy Mengerink is www/vakantielandspanje.com.

Het appartement nummer is S07.

De site ziet er goed uit, je kunt ook Duitse en Engelse recensies vinden. De genoemde Roy is ook telefonisch te bereiken.

Heeft iemand ervaringen met deze verhuurder ?

Ik hoor graag van jullie, groeten Fred te Kamp

• anna 26-11-07

Spam?

• Fred & Els Te Kamp

Hallo Anna

Ik snap je vraag Spam? niet.

Fred

• anna 26-11-07

Sorry, ik denk dat ik te voorbarig was en je berichtje niet goed gelezen heb. ;)

• nn

Als niemand hem kent, zou ik oppassen als ik jou was.

Vorig jaar zijn er ook veel mensen opgelicht met een mooie aanbieding….

• jan bakker

hallo Fred, heb jij ooit reacties gekregen over deze roy engerink van vakantielandspanje.com?

ik zag namelijk ook een leuk vakantiehuisje bij hem, maar hij schrijft zo slecht nederlands en ik wist niet of ik het allemaal kon vertrouwen. ben benieuwd. bedankt

• Fred te Kamp

Inmiddels is het eind februari 2012, in de mei vakantie gaan we weer voor een midweek naar Soller.

De eerste keer in 2010 werden we door genoemde Roy Mengerink van het vliegveld opgehaald en naar het appartement in Soller gebracht.

Het appartement was eenvoudig, maar netjes, en van alle gemakken voorzien. Het was 10 min lopen naar het stadje Soller.

We waren zo tevreden dat we dit jaar weer gaan. Alleen de genoemde Roy is volgens mij vertrokken, nu regelt zijn (ex?) vrouw de zaken.

Ze reageerde snel op mails en heeft alles netjes geregeld. Zij is een Duitse, en heeft begrijpelijk moeite met Nederlandse zinnen en grammatica.

Wil je voor een betaalbara prijs (we betalen voor zondag t/m vrijdag 295 euro incl eindschoonmaak) dan kan ik ze zeker aanbevelen.

Groeten, Fred