webcam Royal Playa de Palma

• jokemv2

Heeee allemaal,

Ik kom er net achter dat de webcam bovenop Iberostar Royal Playa de Palma het niet meer doet. :(. Heeft iemand een idee of dit al langer zo is? Is er mss een andere link waar we naar de webcam kunnen kijken? Weet iemand dat? is er mss een andere webcam waar we kunnen neuzen?

Groetjes,

Jolanda

• wim

Goedemorgen Jolanda,

Al gekeken op www.balearen.com ? Link staat een link naar Belearen Live.

Googelen met webcam mallorca levert ook nog wat op.

Succes!

Wim

• jokemv2

He Wim,

daar heb ik nog niet op gekeken. Maarrrrr,die webcam op iberostar royal playa de palma is gewoon een te gekke webcam. je ziet het strand, de zee en een stukje boulevard. Je kunt precies zien of het druk is op het strand of niet. Zo heb ik ook kunnen volgen hoe ze het strand “winterklaar” maakte. Echt super. Ga jouw cams ook eens bekijken.

Bedankt voor je reactie.

Groetjes,

Jolanda

• anna 26-11-07

Ik zou die webcam ook weer graag terug hebben. Wij gaan weer in mei. ;)

• jannie

ik heb heel veel van de omgeving gezien met streetview, misschien niet helemaal actueel, maar je weet wel wat er in de omgeving is te zien

• anna 26-11-07

Dank je wel. We komen er al jaren, dus we weten wel wat er in de buurt te doen is, maar die webcam was gewoon leuk om elke dag even te kijken. Lekker wegdromen en genieten van het weer op Mallorca, terwijl het weer in Nederland slecht is. ;)

• alida

ook ik keek regelmatig mis het wel

hoop dat er gauw wat anders is

• jokemv2

Haa Marga,

DE WEBCAM DOET HET WEER. Ik ben net maar weer eens gaan kijken en tot mijn stomme verbazing deed hij het weer. Dus…………….we kunnen weer genieten. waar ga je heen in mei? Playa de palma??

groetjes,

Jolanda

• anna 26-11-07

Hey fijn dat de webcam het weer doet. Ja, wij vertrekken op 5 mei en gaan dan 11 dagen naar Royal Cristina.