viva palma nova

• Karin

Wij zitten eraan te denken om misschien naar viva palma nova te gaan in het hoogseizoen. Heeft iemand nog meer tips waar we iets voordeliger kunnen boeken want de prijzen bij de Nederlands reisbureaus zijn echt heel erg hoog voor dit hotel.

• anna 26-11-07

Misschien vind je bij www.vakantiereiswijzer.nl of bij de duitse variant www.holidaycheck.de meer info.

Daar vind je in elk geval de touroperators die deze accommodatie aanbieden.

Mooie accommodatie trouwens, ik zou alleen de volgende keer geen halfpension meer nemen omdat het avondeten een beetje tegenviel,. ;)

Het hotel ligt gelukkig ietwat van de promenade af, in tweede linie om het zo te zeggen, want het stikt er in het hoogseizoen van vooral Engelse, Scandinavische en Nederlandse jongeren met alle overlast van dien. ;)

• Karin

Anna,

Bedankt voor je reactie.

Wellicht dat we toch ergens anders heen gaan. We zitten nu te kijken om misschien toch weer naar Calimera Badia Park in Sa Coma te gaan (zijn we vorig jaar ook geweest) of anders naar Viva Bahia in Alcudia.

Groetjes,

Karin

• anna 26-11-07

Calimera Badia Park ken ik niet. Waar ligt dat ergens? Wij liggen in Protur Sa Coma Playa tegenover Safaripark en Vista Badia).

• Karin

Hoi,

Op het hotel staat volgens mij Protur Badia Park maar in de reisgidsen staat Calimera Badia Park.

Als je Safari Park via de achteruitging eruit loopt dan ligt het erlangs (het ligt heel dichtbij die grote Eroski supermarkt). Ik denk dat je het dan wel weet.

Groetjes,

Karin

• anna 26-11-07

Ja, duidelijk. Meestal komen we maar 1 of 2 x in de Eroskisupermarkt omdat we halfpension hebben. Tegenover ons ligt een “kleine” supermarkt.

Ik weet al niet meer de hoeveelste keer dat we in de zomer in dit hotel komen. Het moet ergens rond de 15e keer zijn en het bevalt nog steeds. ;)

• Karin

Dan is het toch goed, daarom denken wij nu ook om weer naar hetzelfde als vorig jaar te gaan. Goed is goed.