vakanties geboekt!

• anna 26-11-07

Mag ik even blij doen? :D

Vandaag hebben we 2 vakanties geboekt:

- 5 mei 11 dagen naar hotel Iberostar Royal Cristina in Playa de Palma en

- 2 augustus 14 dagen naar Protur Sa Coma Playa in Sa Coma

Met de Nederlandse Neckermann zouden we nog ietsjes meer kwijt geweest zijn voor 8 dagen Royal Cristina als nu met de duitse Neckermann voor 11 dagen.

Heerlijk, ik verheug me er weer op. ;)

• jokemv2

Haaaaaaaaaaaaaaaa,

Das lang geleden. Mag ik ook effe blij doen??? Wij hebben ook geboekt, alleen….maar 1 vakantie. Wij gaan 18 aug. voor 15 dagen naar Royal Cristina in Playa de Palma. Jou bekend toch? Ik verheug me er enorm op. Hebben op oudejaarsdag geboekt.

heb jij ook gekeken op neckermannreisen.de? heb je die prijsverschillen gezien tussen een gewone boeking en een boeking met vroegboekkorting? Kan dat kloppen? Ik vind het wel erg veel?

Nou, veel voorpret en tot mails.

Jolanda

• anna 26-11-07

Wij zitten dus in mei 11 dagen in Royal Cristina. Bij het reisbureau hebben ze er al alle kortingen vanaf gedaan en weet dus even niet hoeveel vroegboekkorting eraf is en ik heb de boekingspapieren nog niet. Zouden ze nog thuis ingooien. De eigenaresse van het reisburo heeft haar auto altijd hier in de buurt staan. ;) Ik vond wel het prijsverschil tussen de nederlandse en duitse neckermann frappant. Leuk dat jullie keuze ook weer op Mallorca gevallen is.

• jokemv2

Hoi Maga,

Ja, we zijn blij dat we dit jaar weer naar Mallorca kunnen gaan. Echt super. we moeten nog lang wachten maar toch, voorpret is ook super toch?

Dus……………………..wet tellen al af.

Groetjes,

Jolanda