Temp. nu / komende week in Playa de Palma?

• San

Hallo,

Wij willen misschien een last-minute boeken met onze dochter van bijna 2 voor de week van 23-10 tot en met 30-10.

We hebben Royal Christina op het oog, een goed hotel waar we een paar jaar terug in augustus zonder kindje al eens zijn geweest.

Nu ben ik het weerbericht al een tijdje in de gaten aan het houden, maar durf nog niet goed te boeken….

Ben erg bang dat we volgende week ineens met 19 graden en regen zullen zitten omdat het weerbericht ernaast zit en dat vind ik toch wel wat koud voor ons meiske..

Welke ervaringsdeskundigen kunnen ons wellicht wat informatie geven over het huidige klimaat, ik bedoel; als er staat dat het de komende week 25 graden wordt, kan ik dan van een heldere zonnige dag uitgaan waarbij je buiten kunt zwemmen of slaat het weer vaak om? Of moet ik niet meer op dat soort zomerse dagen rekenen??

Ik begrijp natuurlijk ook wel dat niemand koffiedik kan kijken en daar een sluitende zekerheid over kan geven, maar wat is de ervaring?

Groet, San

• sarahc

Eind oktober kan het alle kanten op. Je kunt inderdaad 25 graden en zon hebben maar ook 18 graden en regen. De vooruitzichten zijn op het moment voor volgende week wel aardig. De zee-water is nog wel okay zo'n 22 a 23 graden. Kijk eens op accuweather.com . Wij nemen de gok en vertrekken a.s zaterdag vanaf Duitsland

• anna 26-11-07

Wij hebben dit jaar de gok een keertje niet genomen en gaan de eerste keer naar de Canarische Eilanden. Maar de afgelopen jaren hebben we altijd tussen de 23 en 25 graden gehad met af en toe bewolkt of 1 dag regen en we zullen beslist ook in de herfstvakantie weer terug gaan. Het was altijd heerlijk. ;)

Ik heb wel begrepen dat er dit jaar in september al genoeg zaken gesloten waren omdat het toerisme dit jaar tegenvalt. Van de andere kant is dat weer fijn om een weekje heerlijk tot rust te komen. ;)

Nog een paar dagen en dan weer een weekje de zon opzoeken. Wat kan het leven mooi zijn. :D