wie heeft ervaring met Ryan Air

• nn

Is er iemand die ervaring heeft met Ryan Air (via Duitsland) .Ze lijken heel goedkoop, zeker als je maar een paar dagen wilt en alleen handbagage meeneemt.

• Inge

Wij zijn begin oktober via Brussel Charleroi naar Palma de Mallorca gevlogen.

Zeer zeker voor herhaling vatbaar, we vlogen voor 46,99 met zijn 2-en.

Parkeren kost voor 4 dagen 50,-

Het is een kleine luchthaven maar wat een verademing vergeleken met Schiphol!

De vluchten vertrekken keurig op tijd en de service is vergelijkbaar met Transavia.Alles is te koop aan boord incl. tax-free artikelen.

Één groot verschil met Transavia: De vriendelijkheid van het personeel is 1000x beter!

Wij hadden een hotel in Playa de Palma. Met lijn 21 van de streekbus rijd je binnen 10 minuten naar het Centrum.(2,- p.p)

• nn

Ik vlieg als het niet hoeft sowieso niet met Transavia!! Meestal wordt het Airberlin.

Tegenwoordig is in de WINTER de keuze (via Nederland en Belgie) zeer beperkt, vandaar mijn vraag over Ryan Air. Service aan boord etc is minder van belang. Ik wil in januari of februari voor een gunstige prijs naar Mallorca kunnen vliegen. Bij mijn “zoektocht” stuitte ik op Ryan Air.

• marja

2x gevlogen met ryanair redelijk bevallen

let op je hebt geen stoel nummer en dat is normaal duwwen en dringen voordat je in het vliegtuig zit

dit was mijn ervaring in mei en in okt

geef mij maar air berlin

• roberto trevisani

>:D<

hallo

ten eerste ryan air goedkoop/goeie service/makkelijk bereikbaar.

ik vlieg gemiddeld 20keer per jaar naar mallorca met ryan air,en heb nog nooit problemen gehad.

door middel van een visa kaart aan te schaffen,gaat de wereld open met ryan air.

hand bagage ja niet te veel natuurlijk!! mocht je wel een koffer mneenemen,moet je wat bij betalen.

ik vlieg gemiddeld voor 30,-euro op en neer incl…………..belastingen

efficient ja zeker zij garanderen/streven eerder te arriveren dan alle anderen.

9 van de tien keer is dat ook zo.

gr.roberto

• Liana

Ja geweldig Air Berlin, alleen jammer dat hij in de winter niet meer vanuit Amsterdam vliegt!

• liana

30 euro? moet je geen koffer meenemen kost 15 extra, betalen met creditkaart ook rond de 15 euro, inchecken op de luchthaven 5 euro, en ga zo maar door.

En dan de klapper van de week!!!!!!!

Plassen in het vliegtuig zorg dat je een muntje van 1 euro bij de hand hebt! anders gaat de deur niet open!

Tel dat allemaal maar eens op.

Ik vloog de laatste x gratis heen en terug naar Madrid en moest toch 125 euro afrekenen voor 2 personen.

Ik weet het wel het is nog niet duur, maar niet zo voordelig als het lijkt hoor.

Vlieg ze!

• p hansen

Niet zeiken, vrienden! Als je comfort wil, betaal je daar maar voor. Ryanair zet alleen in op efficiency, comfort hobbelt er achteraan.

Dat kan iedereen weten; en daar betaal je dan ook naar.

Het enige hufterige van Ryanair is dat je pas werkelijk weet wat je betaalt als je boeking 95% is afgerond, en je alleen nog je creditcard nummer moet invullen.

Even snel een imperssie van de kosten kan je vergeten. tenzij je vaak met Ryanair vliegt; dan ken je de trucjes ondertussen.

Het verbaast me overigens dat Ryanair daar nog steeds mee weg komt.