zitten wij op commercie te wachten op deze site??

• nn

Hallo Mallorcagangers,

Het valt me op dat steeds meer mensen onze site gebruiken om reclame te maken voor hun commerciële sites/projecten.

Ik zit hier helemaal niet op te wachten!!!

Ik vind het altijd een leuke site omdat wij Mallorca(vakantie)gangers elkaar tips kunnen geven vanuit eigen ervaringen en elkaar laten meegenieten van vakantieverhalen.

Ben ik de enige die er zo over denkt??

• anna 26-11-07

Nee je bent absoluut niet te enige die zo denkt. Ik wilde ook al reageren, maar dacht dat ik wel de enige zou zijn. Ik weet niet of de klikfunctie werkt.

Ik heb ook totaal geen behoefte aan reclame en lees ook altijd de tips en als het kan geef ik ze ook.

Volgens mij denkt de moderator er hetzelfde over en ik denk ook wel dat de berichten verwijderd worden. Ik weet niet of er nog een klikfunctie is. Was wel makkelijk als een paar mensen klikten was het berichtje weg.;)

• wim

helemaal mee eens! Afkappen die handel.

Ik denk dat we in voorkomende gevallen direct en ‘masse’ moeten reageren richting moderator (die blijkbaar eigener beweging niets doet / kan doen)

Wim

• anna 26-11-07

De moderator reageert dus wel Wim. Gelukkig een teken dat hij het met ons eens is en dat hij dit ook niet de bedoeling van dit prikbord vindt. ;)

• nn

Ja, ik heb ook ontdekt dat het werkt. Want ik had de laatste “reclame”ook doorgegeven aan de moderator en hij kan al niet meer geopend worden.

Ik denk dat we met zn allen dit soort berichten op die manier kunnen aanpakken. Degene die ze t eerste ziet, meldt ze en dan zijn we ze snel kwijt.

Bedankt Moderator!!