vraag over reclame

• mavaro

Aangezien er zoveel bezwaar is tegen reclame. (Ik snap dat wel) is mijn vraag nu of er interesse is voor een apart item met reclames. Getiteld: reclame hier. Op sommige fora zie je dat.

Mits de webmaster daar mee akkoord gaat natuurlijk.

Madeleine van Rossem

• anna 26-11-07

Heel eerlijk? Nee, ik vind dat dit prikbord daar niet voor bedoeld is. Er zijn prikborden genoeg waar je alleen maar reclames ziet staan en ik ben bang dat als dit hier gebeurt, dit de doodsteek voor dit prachtige prikbord wordt, waar adviezen gegeven worden vanuit persoonlijke ervaringen.

• mavaro

Dank je wel Anna voor je antwoord. Ik respecteer dat. Ben je de webmaster of is dit je persoonlijke mening.

In het eerste geval kan ik de discussie sluiten. Trouwens ook als de meeste forumleden deze mening delen zijn dan trek ik uiteraard mijn vraag in

• anna 26-11-07

Hoi Madeleine,

Nee hoor, ik ben geen webmaster, maar een prikster die hier al een hele tijd meeloopt. Ik hoop voor je dat anderen ook nog reageren, zodat je weet of de meerderheid er ook zo over denkt of niet. Het is momenteel wat slapjes omdat de meeste vakanties achter de rug zijn en de volgende vakanties nog even op zich laten wachten.

Groetjes,

Anna.

• Karin

Ik ben het helemaal met Anna eens ,het moet gewoon blijven

zoals het nu is en waar het voor bedoeld is .Gewoon elkaar tips

geven en ervaringen delen !

groet Karin