Voetbalkaartjes RCD Mallorca

• Bernd

Wie kan mij vertellen of als je een wedstrijd van Real Mallorca wilt kijken je bij het stadion nog kaartjes kunt kopen. Wij gaan volgend jaar naar Mallorca in het weekend van 11 april ze spelen dan thuis tegen Valencia.

Of kan ik ze ergens reserveren?

• karin

Hoi Bernd,

Heb even voor je gegoogeld:

http://www.getmein.nl/spaanse-primera-division-tickets/real-mallorca-kaarten.html

misschien kun je hier iets mee !

groetjes Karin

• karin

Hoi Bernd,

oeps daar zijn de kaarten wel erg duur zie ik nu.

Maar als je even googeld ,voetbalkaarten Mallorca krijg je

diverse sites waar je de tickets kunt bestellen…

Succes !

• Edwin Stal

Hoi Bernd,

Om hoeveel kaartjes gaat het ? Ik ga zelf alle thuiswedstrijden kijken bij Real Mallorca en het verkrijgen van tickets voor de wedstrijd tegen Valencia zal geen probleem zijn. De tickets zijn ter plekke verkrijgbaar en deze wedstrijd is 100% zeker niet uitverkocht (vorig jaar was bijv. alleen de kampioenswedstrijd tegen Barcalona thuis uitverkocht). Kaartjes kosten ongeveer tussen de 20 € goedkoopste en 50 € de duurste). Wanneer je hulp nodig hebt, laat maar weten. Wij wonen vanzelfsprekend op mallorca, dus kunnen é & a voor je regelen.

Mvrgr., Edwin

• Jules Koperberg

hallo daar

ik ben in de meivakantie met mijn gezin op Mallorca (Palma) en zie dat RCD op 5 mei thuis tegen Real Madrid speelt. Kun je op de site van RCD Mallorca kaartjes bestellen of is er een andere mogelijk om zoiets digitaal te doen?

Met dank voor het antwoord

Jules Koperberg

• Johan Nuijen

Hallo,ik zit ook met mijn gezin in Mallorca en wou ook graag naar de wedstrijd Mallorca-Real Madrid.Ik heb het hele net al afgezocht en de goedkoopste kaartjes waren 4 stuks voor 505 euro dit vind ik veel geld hebben jullie een andere suggestie bvd groetjes Johan Nuijen.

• Arthur Steensma

Goedemorgen Edwin Stal.

Ik reageer even op deze discussie.

Leuk dat jij kaartjes kan regelen.

Ik ga met mijn gezin in de week van 1 t/m 8 mei naar Mallorca.

En het zou leuk zijn om met mijn zoontje op 5 mei naar

Real Mallorca - Madrid te komen kijken.

Als je voor ons twee kaartjes kan regelen,

maken wij vanzelfsprekend het geld over.

Misschien zou je even contact via de mail kunnenopnemen.

Met vriendelijke groet,

Arthur Steensma

arthur.steensm@ziggo.nl

• nn

Je kunt t ter plekke bij het stadion proberen, maar weet niet of deze "topper' uitverkocht zal zijn.

Hou er wel rekening mee dat ze ook daar prijzig kunnen zijn. Tegen Barcelona waren kaartjes ook zo'n 90 euro p st

• chris.d

Hallo Edwin,

ik leesdat jij op Mallorca woon?ik ga volgende week naar Mallorca op vakantie,en wil graag naar de wedstrijd tegen atletico..kan ik gewoon naar t stadion gaan voor een kaartje?

mvg,c.dolk.