markt sa coma

• nantko.o

hallo wij gaan woensdag voor 3 nachten met 16 personen naar sa coma voor 3 nachten,nou is mijn vraag is er in de buurt van sa coma op donderdag of vrijdag ook een leuke markt in de buurt,of hebben jullie nog meer idieen om een halve dag iets te ondernemen in sa coma met een groep van 16 pers,

mvg nantko

• ingrid

Hoi,

Wij zijn dit jaar 2 keer in Sa Coma geweesd, er is een markt maar dat moet ik navragen wanneer, en je kunt naar de dierentuin, die hebben wij niet bezocht, maar mijn ouders wel, was wel leuk,er rijd gratis een bus heen die stopt op verschillenden plaatsen in Sa Coma, maar je kunt ook makkelijk te voet en dan kun je nog naar de grotten in het dorpje verderop Porto Cristo, ook makkelijk met de bus te bereiken, wel de moeite waard of met de mountainbike naar het kasteeltje op de landtong tussen Sa Coma en Cala Millor, veel plezier daar en doe mijn dochter de groeten……..die woont er een half jaar

• anna 26-11-07

Ik weet niet hoe laat jullie in Sa Coma aankomen. In het dorp zelf is de markt op woensdag, zeker tot 21.00 uur. Ik weet niet of hij in het najaar ook is. Het seizoen is dit jaar eerder afgelopen, las ik hieronder ergens. Het is dit jaar minder druk geweest op Mallorca. Ik zou me kunnen voorstellen dat al heel veel gesloten is. Maar als het weer goed is, is het ook mooi om alleen maar te wandelen van Sa Coma naar Cala Milor of zelfs tot Cala Bona. Ik zou ervoor waken om een te druk programma voor die paar dagen te maken. Gewoon genieten is ook leuk. ;)

• Karen

Hallo,

Zie onderstaande link voor de marktdagen op Mallorca.

http://www.pda.palmademallorca.nl/Mallorca_marktdagen.htm