nog een vraagje

• KariN

Nu jullie allemaal zo enthousiast hebben gereageerd op mijn eerdere vragen (:P) heb ik er nog een..

Ik ben momenteel aan het puzzelen voor een retourvlucht vanuit Amsterdam naar Mallorca. De goedkoopste optie voor een vlucht op 5 juli op dit moment is Air Berlin voor zo'n € 580,= met het hele gezin (3 volw.+ 1 kind).

Mijn vraag is naar jullie ervaringen met Air Berlin en dan met name of ze een beetje op tijd vliegen of dat ze standaard uren vertraging hebben. Dat zou voor ons nl een groot probleem op leveren aangezien we dan de (cruise) boot zouden kunnen missen.

En dan nog een andere vraag, wij kunnen ook vanaf Weeze of Dusseldorf vliegen, maar zal dat nog veel uitmaken in de kosten bij bv een Ryanair, want die zijn momenteel nog niet boekbaar voor juli.

alvast bedankt voor alle reakties.

groet KariN

• JacquelineW

Ik kan je alleen antwoord geven op je vraag over Air Berlin. Wij hebben nu twee maal gevlogen met Air Berlin, beide keren naar volle tevredenheid. Geen vertragingen, beide keren een wat vroegere aankomsttijd dan gepland (circa 10 minuten). En zelfs nog een kleine maaltijd aan boord. Veel plezier met uitzoeken en boeken!

Groeten Jacqueline

• karin

Hoi Karin,

Wij hebben nu 2 x gevlogen met Air berlin ,ons is het super bevallen

Ook geen gigantische vertragingen gehad ,1 x 30 min maar dat haalde hij

tijdens het vliegen weer in !

• Jan

Ook wij hebben twee keer met Air Berlin vanaf Munster en één keer met LTU vanaf Dusseldorf gevlogen.

Altijd keurig op tijd vertrokken en aan boord een broodje en drankje.

Jan.

• KariN

Dank voor jullie reakties….denk dat ik het maar gewoon boek!

• nn

Het nadeel van Ryan is dat ze allerlei bijkomende kosten in rekening brengen.

Airberlin is een goede maatschappij en er bestaan duidelijke regels mbt bijvoorbeeld je bagage.