we zijn er uit wordt tog 2010 cala millor
maar wie weet een goed hotel dicht bij het strand of appartemend en zoja bij wie ze boekbaar zijn eventueel duitse reisaanbieders
Ok, hier is ie weer B)
Wij zijn dit jaar in hotel Garbi in Cala Millor geweest. 4 sterren hotel. Ligt ongeveer 600 meter van het strand en het centrum (hooguit 5 min lopen) Supermarkt Lidl ligt ernaast. Groot zwembad, nette ruime kamers, geen lawaai, alles zeer ruim opgezet, veel ruimte voor ligbedjes, voldoende ligbedjes (hoef je niet te reserveren), goed eten.
Is een all inclusive hotel. Alleen jammer dat de poolbar pas om 10:30 uur open gaat. Voor ons een beetje laat voor koffie… Ook geen snacks overdag, maar wel waterijs (all incl) Groot multispeelveld. 1x in de week BBQ en 1x in de week gala diner. Animatieteam van Duitse Neckermann. Daarnaast heeft dit hotel eigen animator (Klaus) in dienst. Die zorgt er ook voor dat er geen ligbedjes gereserveerd worden. Wij betaalden in het hoogseizoen voor man, vrouw en 2 kids (10 en 13) voor 2 weken All Inclusive € 3600,00. Was het zeker waard!
Misschien gaan we volgend jaar weer.
Wil je goedkoper, dan zou ik op de Alltours gids wachten. Die is vanaf eind oktober beschikbaar. En vliegen vanaf Duits vliegveld dus. Kan me nog herinneren dat hotel Tropicana (Alltours) ook goed beoordeeld wordt en zeer voordelig is. In elk geval onder de 3000,00 voor ons en ook 4 sterren.
Strand in Cala Millor is lekker groot en ruim. Genoeg plek voor iedereen. (steeds stuk met ligbedden en dan weer stuk vrij etc etc)
Hier meer info, foto's en filmpje.
http://www.holidaycheck.de/hotel-Reiseinformationen_Hotel+Garbi+Cala+Millor-hid_35304.html
ik zou zeggen tickets apart boeken via air berlin nu erg goedkoop en marins playa apart hotel in cala millor 150 m van het strand
2x geweest en rechtstreeks via het hotel geboekt en losse tickets via air berlin
hotel regelde taxi voor ons dit was 803 euro goedkoper voor 4 personen voor 15 dgn in aug 2009 dan via het reisburo
dat is snel verdiend
het is een super mooi goed verzorgd hotel
met ruime keuze aan het ontbijt en avond
veel animatie ook in het nederlands
dus wat wil je nog meer
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?