Mallorca zomer 2010

• Jan

Dit jaar twee weken naar Frankrijk geweest. De prijzen voor Mallorca waren aanzienlijk gestegen ten opzichte van 2008.

De kinderen willen volgend jaar toch echt weer naar Malloraca.

Al heel voorzichtig bij een aantal Duitse reis-sites gekeken. Eerste vakanties tot medio juli 2010 staan er al weer op.

Ik heb het idee dat het volgend jaar toch weer iets goedkoper wordt.

Wat denken jullie van de prijzen voor de zomer van 2010.

Wat zal de beste periode zijn om te boeken.

De laatste jaren zijn we altijd in Protur hotels geweest.

Toch leuk dat je iets hebt om nu al weer naar uit te kijken…

• Inge

Wie o wie heeft ervaring met het boeken van reizen naar Mallorca via duitse/engelse/belgische touroperators?

Via vrienden hebben we inmiddels vernomen dat dit honderden euro's voordelen kan opleveren.

Ook hoorden we dat in duitsland de brochures (en dus veel vroeger te boeken) veel eerder uitkomen.

Wie kan ons helpen aan goede info en sites zodat we wellicht een vakantie kunnen boeken?

• Jan

Wij beginnen altijd bij:

www.reisen.de

www.expedia.nl

Via deze sites kun je verder zoeken op de individuele reisorganisaties.

Wij boeken en vliegen al jaren via Duitsland.

Wel zoeken wij hotels op die ook bij Nederlandse reisorganisaties verkocht worden.

Bevalt ons prima en scheelt voor ons teveel als gezin met twee kinderen.

• ronald

Beste Inge,

Wij zijn dit jaar met de duitse neckermann naar mallorca geweest.

Gewoon vanaf Amsterdam.

Is ons prima bevallen en scheelde ons heel wat euro's

Je merkt er helemaal niks van, vlogen gewoon met transavia tussen de nederlanders.

Zaten in de bus tussen naar het hotel ook met nederlanders en duitsers.

Dus het enigste verschil is het scheeld veel geld voor ons tenminste.

Wij hebben bij d-reizen geboekt dus je hoeft geen eens via internet te boeken.

Veel succes

• Karin

Wij zijn gisteren thuisgekomen van 12 dagen Mallorca

Samen met onze zoontjes van 4 en 6 jaar hebben we het weer

naar ons zin gehad.Vorig jaar oktober al geboekt ,diezelfde reis

koste bij go best €1200,- meer .Wij hebben geboekt bij de DUITSE neckermann

bij een duits reisbureau en zijn gevlogen vanaf dusseldorf.Je kunt inderdaad ook vanaf

Amsterdam vliegen maar dan waren wij nog honderden euro`s duurder uit en voor ons maakt het

niet uit om naar Amsterdam te rijden of naar Dusseldorf,eerlijk gezegd zitten wij niet zo te wachten

op een vliegtuig/bus vol nederlanders want dan kunnen we net zo goed thuisblijven.Dus Inge ,ik zou

eens kijken op www.neckermannreisen.de of www.alltours.de ,in oktober zijn volgens mij alle prijzen al bekend.

Ons bevalt het in ieder geval prima om met een duitse maatschappij te reizen en te vliegen met air Berlin is

helemaal super !!Succes met het zoeken ik ga vanavond ook maar alvast weer eens kijken.

groetjes Karin

• Gerrit3

Je zult de Nederlandse schoolvakantie (weet niet waar je woont en onder welke regio je valt) moeten vergelijken met de schoolvakantie in de deelstaat van Duitsland vanaf waar je vertrekt. Dan heb je een kleine indicatie in welke periode je goedkoop zit.

Voor ons was dit jaar Garbi (Neckermann) in Cala Millor een zeer goed hotel. Krijgt ook goede beoordelingen. Grootste voordeel; GEEN LIGBEDJES RESERVEREN EN BEDJES GENOEG! All Inclusive, groot zwembad, rustig maar toch centraal gelegen en multifunctioneel speelveld. Kamers ruim genoeg, zeer schoon en goed onderhouden.

Hoe kom je erbij dat het goedkoper wordt?

Eind oktober komen de eerste Duitse gidsen uit.

Succes alvast.

• karin

Hoi Gerrit,

Heb vandaag al zitten kijken bij Neckerman duitsland

De eerste prijzen voor de zomer 2010 zijn al bekend !!

De voorpret is dus alweer begonnen !!!

groetjes Karin (psv)

• Gerrit3

Hoi Karin,

Tip van mij; Hotel Garbi in Cala Millor (Neckermann). Zie de beoordelingen op Holidaycheck.de

Groet,

Gerrit (FCT)

• karin

Hoi Gerrit,

Ziet er inderdaad super uit,helaas is dit complex

ver boven ons budget,ik zag dat jullie €3600,- hebben

betaald met z`n vieren voor 2 weken.Maar mocht ik ooit

nog eens de lotto winnen dan ga ik het zeker boeken(tu).

groetjes Karin

• Jacqueline

Even voor de boekers onder ons die altijd in Duitsland boeken (o.a. Gerrit) de volgende tip: ga naar Neckermann-reisen.de of www.karstadtreisen.de.

Vandaag hebben wij geboekt voor juli 2009 21 dagen Mallorca - Sa Coma - Vista Badia met 2 volwassenen en

2 kinderen van 11 en 14 jaar, alleen logies, voor € 2669!!

Deze zomer betaalden we datzelfde bedrag voor 2 weken in hetzelfde hotel.

Het gaat om het xnec label van Neckermann, die fantastische dagprijzen aanbieden. In principe precies hetzelfde als Neckermann. Je moet alleen wel flink aanbetalen: 40% en wijzigen is vrijwel niet mogelijk. Maar goed, als je zeker weet welke periode je waar naar toe wilt is dat denk ik geen probleem.

Verder nog een tip: als je een reis boekt bij Karstadt reisen in Gronau dan krijg je nog eens € 25 korting, dat geldt dus ook voor deze reis.

KARSTADT Reisbureau

Kurt Schumacher Platz 2

48599 Gronau

Tel. 0049-2562-9921980

En nee, ik heb geen aandelen bij Karstadt alleen zeer goede ervaringen, afgelopen 3 jaar daar geboekt.

Groetjes Jacqueline