Viva Palma Nova- handdoekenservice?

• cin

Wie komt hier of is hier geweest?

Op de site vind ik alleen handdoekenservice tegen betaling bij het zwembad. Maar handdoeken in het appartement vind ik niets over.

weet iemand dit?

• wim

Hallo,

Sinds jaar en dag:

-haddoeken in het appartement zijn uiteraard gratis; als je schone wilt, leg je de ‘oude’in het bad

-zwembad: handdoeken bij de receptie tegen betaling van een borgsom; je kunt dagelijks schone halen en bij inlevering van de laatste krijg je de borgsom terug.

That's it

Fijne vakantie

Wim

• cin

Ah kijk, das mooi. Dat scheelt al een aantal kiloo'tjes in de koffer!!

“Sinds jaar en dag” Jij komt er dus al een tijdje?:)

Bedankt!

cin

• wim

We zouden dit jaar voor (zeker) de 10e keer gaan; helaas moeten annuleren - maar wat in het vat zit, verzuurt niet, toch?

• wim

Oh ja, nog iets, wellicht heb je er niks aan, maar toch: wasmachine, droger, strijkijzer zijn beschikbaar (en volgens mij nog gratis ook). Wij hebben die dingen nooit gebruikt, vandaar dat ik niet helemaal zeker benvan de prijs

• cin

had inderdaad al gelezen dat het aanwezig was en wellicht ook wel handig met 2 kleine kids om eens een x gebruik van te maken.

Dus al 9x geweest!!! Dat zegt wel genoeg! Wat jammer dat het niet is doorgegaan!

Ik ben benieuwd! Ook het plaatsje zelf ben ik wel benieuwd naar.

• wim

Palma Nova stelt nu zo veel voor; boulevard is wel leuk, stranden idem dito. Beide op loopafstand.

Ik weet niet hoe oud je kinderen zijn, maar VPN heeft een prachtig kinderzwembad; overdag is er genoegd te doen voor de kinderen (maar afhankelijk van leeftijd). Je zult er geen spijt van krijgen!

• wim

foutje: nu = niet

• sannie

hallo,

wij zijn nu 3 keer in viva palmanova geweest en ik kan je verzekeren dat je een prima keus gemaakt hebt.

Handdoeken zijn precies zoals wim beschreven heeft (scheelt inderdaad de nodige kilo's)

Voor de wasmachine moet je alleen waspoeder kopen.

Hopelijk geniet je net zo als wij gedaan hebben.

Wij gaan volgend jaar weer

fijne vakantie

• cin

Mijn kindjes zijn 2 en 5.

Dus palmanova is niet spectaculair? Sjah, ligt er helemaal aan wat je verwacht natuurlijk. Als je er een hapje kan eten, drankje kan doen, en over een leuke boulevard kan wandelen ben ik tevreden.

Is het er erg druk nu?

Ik ben niet iemand die 15 dagen aan het zwembad kan liggen, dus wil met de kids wel wat dingetjes gaan ondernemen in de buurt.

Naar Palma-stad staat bovenaan mama's lijstje:D

Naar het dolfinarium op kids lijstje.

En verder is het belangrijkste dat de kids het enorm naar hun zin hebben, en dat moet goed komen bij vpn zoals ik tot nu toe gelezen heb!