vliegveld Munster / Alcudia

• trjr

Hallo allemaal,

In September vliegen we vanaf Munster naar Mallorca, ben al begonnen met aftellen.

We zijn twee jaar geleden in Cala d'or geweest en deze keer gaan we Alcudia, heerlijk ik kan niet wachten.

Dit zou de eerste keer zijn dat ik vanaf Munster ga vliegen.

wat zijn jullie ervaringen daarmee.

Hoe lang van de voren moet je aanwezig zijn?

Kun je nog winkelen?

We zitten in Sol Aludia Center, heeft iemand daar ervaringen mee?

• diana mv leon

alle europese vluchten is overal, 2uur van te voren.

• sannie

Hallo,

Munster is helemaal ideaal, wij vliegen als het kan vanaf munster.

Geen lange wachtijden bij het inchecken en je moet er 1 uur (in het hoogseizoen 1 1/2 uur) van te voren zijn.

Parkeren kan bijna in de aankomst/vertrek hal en kost weinig (wij hebben nu twee weken overdekt in de parkeergarage 81 euro betaald maar dat waren de duurste plekken).

Winkelen kan wel maar het is een klein vliegveld met volgens mij 1 of twee winkeltjes.

wij waren dit jaar in can picafort vlak bij alcudia. Alcudia is zelf erg leuk hotel ken ik niet

gr

Sannie

• Gerrit3

FMO (Flughafen Munster/Osnabruck) is een prima overzichtelijke en schone luchthaven. Duurste parkeerplaasten zijn de parkeergarages (2 weken EUR 81,00). Vanuit parkeergarage loop je de straat over en sta je in de vertrek- en aankomsthal. Ik adviseer je om ook hier 2 uur van tevoren aanwezig te zijn. De ene keer is het drukker dan de andere keer. Voor de paspoortcontrole kun je koffie e.d kopen en acher de paspoortcontrole is eigenlijk maar één winkel. Weinig te doen dus. Toiletten zijn schoon en netjes. Overige info www.fmo.de

Die heeft ook een Nederlandstalige link.

Prettige vakantie!