Viva Palmanova geboekt!!

• Miranda

Hallo allemaal.

Ik heb hier al wat gelezen en vind al een hoop nuttige info!

Gisteren hebben we onze vakantie geboekt naar Mallorca en we gaan naar Viva Palmanova, 13 september!

Het is onze eerste vakantie met onze kleine meid van dan net 1 jaar, best spannend!

Ik heb al gelezen dat er babyvoeding te koop is en luiers, heel makkelijk!

Verdere info en alle tips zijn welkom!

Zijn er nog restaurantjes die jullie kunnen aanraden, en bezichtigingen??

Alvast bedankt!!

Groetjes Miranda

• diana mv leon

Koop je geen pampers bij een plaatselijk spar, daar betaal je voor een kleine verpakking 15 stuks ofzo ook 10euro

er zijn daar ook lidls, en eroski dat is een grote supermarkt en daar betaal je de normale prijs.

groejtes diana

Vergeet naar palma te gaan, voor al de cathedraal.

• sannie

Prima keus heb je gemaakt.

Wij zijn vorig jaar in de meivakantie en het jaar daarvoor in de zomer in dit viva hotel geweest.

erg mooi en zeer kindvriendelijk. Alles voor kinderen is i.d.d. in de omgeving te koop al vond onze zoon de babyvoeding niet echt lekker (maar hij heeft wel vaker van die momenten)

Hotel zelf is ook op kinderen ingesteld, appart servies en als er eens iets valt maken ze daar geen probleem van.

Mijn zus was dit jaar in een andere viva (viva mallorca) en daar hadden ze een appartement op de benedenverdieping, hier hadden ze in plaats van een balkon een tuintje met ligbedden. Men vertelde dat ze dat bij een aantal andere vivahotels ook van plan zijn of al gedaan hebben. Volgens haar was dat ideaal kon je toch lekker op een bedje liggen terwijl de kleine sliep.

Misschien is dat bij viva palmanova ook het geval (zo ja zou je dat dan t.z.t willen vertellen op dit forum, ik wil nl erg graag weer naar viva palmanova en een tuintje lijkt mij helemaal top)

Mocht je minder weer hebben (kan ook eens voorkomen) dan is het aquarium in palma zelf een aanrader, onze kinderen vonden dat toen super (waren ook niet zo oud 2 en 5), marine land vonden ze minder.

Palma zelf is ook de moeite waard maar geniet vooral van je vakantie.

gr

Sannie

• Miranda

Bedankt voor de reacties!

Het zou inderdaad lekker zijn als we een tuintje hadden! Als we terug zijn zal ik hier laten weten of ze tuintjes hebben met ligbedden bij de onderste appartementen.

Het aquarium is ook een heel goed idee!!

Groetjes Miranda

• sylvia

Hoi!

We gaan 28 augustus a.s. voor de 3e keer naar dit hotel (met onze kleine van 3 jaar), ik moet je teleurstellen maar er zijn geen tuintjes met ligbedden. Allen met balkon. Wij vinden dit het beste hotel van heel Mallorca! Goeie service en waanzinnig voor kinderen, onze zoon gaat er nu ook voor de 3e keer naar toe. Heeft het nog steeds over Bufo, hij kan niet wachten om zijn grote vriend weer te zien. Wij vinden het een heel gezellig hotel. Wij vertrekken 2 dagen na jullie aankomst.

Wil je vragen of tips, dan hoor ik het wel.

Groetjes, Sebastiaan, Sylvia en Milan.

• anna 26-11-07

Hoi Silvia,

Wij zijn begin mei geweest en er waren toen wel degelijk bij de onderste appartementen tuintjes met eigen ligbedden. Ik vond het wel gevaarlijk voor mensen met kleine kinderen omdat ze zo bij de zwembaden zijn. ;)

De mensen onder ons hadden dat opgevangen door een ligbed voor de trap te plaatsen.

• wim

Dag Anna,

Ik wil je direct geloven maar ik heb ze nooit gezien. Kun jij mij vertellen in welk deel van het gebouw die appartementen zijn ?

Wij komen er al 10 jaar; helaas dit jaar door omstandigheden nog (?) niet. In ieder geval gaan we er volgend jaar weer voor en dan wil ik graag gebuik maken van jouw kennis. Dank alvast!

Wim

• anna 26-11-07

Hoi Wim,

Ik las laatst inderdaad dat jullie door omstandigheden niet konden gaan. Jammer en ik hoop dat jullie de vakantie inderdaad weer snel kunnen inhalen. Deze appartementen lagen aan de kant van de zwembaden. Als je de deur naar buiten gaat waar de fontein is en je gaat naar rechts, dan zag je de appartementen. Toen wij er begin mei waren werden de ligbedden pas neergezet. Dus waarschijnlijk is dat nieuw. Misschien dat iemand anders het je nog iets duidelijker kan uitleggen. Als je die app. graag hebt zou ik gewoon even bellen met het hotel. ;)

Misschien is er op youtube ook nog wat te vinden.

• sannie

heb net een mailtje terug gekregen van dit hotel en sinds dit jaar hebben zij ook aan de zwembadkant tuintje met ligbed

• cin

Wij zijn gisteren terug gekomen van 15 dagen viva. En er zijn inderdaad tuintjes met ligbedden bij de appartementen op de begane grond.

Wij zelf hadden een appartement aan de achterzijde met een terrasje en een loungesetje, heerlijk hoor en vond het iets rustiger in de avonden en veiliger met de kids.

Heel veel plezier, wij hebben een super vakantie gehad.

1 tip, koop niet teveel bij het supermarktje bij het complex zelf want die is echt megaduur!! Verder genieten maar!!!