Prima keus heb je gemaakt.
Wij zijn vorig jaar in de meivakantie en het jaar daarvoor in de zomer in dit viva hotel geweest.
erg mooi en zeer kindvriendelijk. Alles voor kinderen is i.d.d. in de omgeving te koop al vond onze zoon de babyvoeding niet echt lekker (maar hij heeft wel vaker van die momenten)
Hotel zelf is ook op kinderen ingesteld, appart servies en als er eens iets valt maken ze daar geen probleem van.
Mijn zus was dit jaar in een andere viva (viva mallorca) en daar hadden ze een appartement op de benedenverdieping, hier hadden ze in plaats van een balkon een tuintje met ligbedden. Men vertelde dat ze dat bij een aantal andere vivahotels ook van plan zijn of al gedaan hebben. Volgens haar was dat ideaal kon je toch lekker op een bedje liggen terwijl de kleine sliep.
Misschien is dat bij viva palmanova ook het geval (zo ja zou je dat dan t.z.t willen vertellen op dit forum, ik wil nl erg graag weer naar viva palmanova en een tuintje lijkt mij helemaal top)
Mocht je minder weer hebben (kan ook eens voorkomen) dan is het aquarium in palma zelf een aanrader, onze kinderen vonden dat toen super (waren ook niet zo oud 2 en 5), marine land vonden ze minder.
Palma zelf is ook de moeite waard maar geniet vooral van je vakantie.
gr
Sannie