omgeboekt

• claudia

Hallo allemaal,

Helaas hebben wij onze vakantie van 5 juli moeten omboeken naar 16 augustus. Ik heb met hemelvaart mijn enkel gebroken en ben vorige week geopereerd. 5 Juli was niet meer haalbaar zonder krukken en van de reisorganisatie mochten we de reis omzetten naar augustus. Het aparthotel wat we in eerste instantie geboekt hadden (Prinsotel Alba in Cala dór ) was niet meer beschikbaar dus hebben we de reis omgezet naar Marins Cala Nau in Cala Millor. Is Cala Millor een leuke plaats waar ook wat te doen is voor kinderen? en wat zou een taxi kosten van het vliegveld naar Cala Millor? Iemand een idee?

Grt Claudia

• Gerrit

In elk geval heb je een gelijkwaardig, zo niet beter, hotel aangeboden gekregen. Beide hotels worden goed gewaardeerd. Wij gaan 8 juli naar Cala Millor. Er is in het centrum een mini pretparkje. Met mini scooter, karten, trampoline en springkussen. Verder een hele lange winkelstraat van ik denk wel 1 tot 1,5 km. Strand is lekker breed en loopt langzaam af in zee. Wij zijn meer “zwebadmensen” maar het strand is echt lekker ruim daar. Ook opvallend veel ruimte tussen de hotels. Geen huizen gezien daar. Alleen hotels en winkels. Wil je wat meer zien, dan loop je naar het zuiden zo naar Sa Coma. Noordelijk loop je zo naar een leuk haventje. Op de kleine landtong (schiereilandje) staat een kleine vesting met een kanon. Daar kun je ook wat eten en een paardenrit boeken dacht ik. Van daaruit heb je een prachtig zicht op Cala Millor en Sa Coma. Voor een strandvakantie zit je er denk ik beter dan in Cala d'Or. Daar zijn het meer kleine baaien en is geen boulevard.

• Elco

Beste Claudia,

Vervelende situatie voor je…..maar wat in het vat zit verzuurt niet.

Een Taxi naar Cala Millor kost ca. € 75,00

Groeten en suc6

Elco

www.palmademallorca.nl

• clau

Bedankt voor jullie reacties, zo te horen valt er vanalles te doen in Cala Millor. Als ons zoontje van 2 zich vermaakt vermaken wij ons ook ;)

Ik hoop dat ik tegen die tijd (16 aug) al wat kan lopen, maar we blijven positief!

Grt claudia

• Herman66

Cala Millor is ons vorig jaar goed bevallen. Leuke boulevard en een zandstrand. Redelijk veel Nederlanders. Prijzen niet te hoog (bier overdag € 1,- voor een halve liter!!!). Voor kinderen genoeg te doen. Wij gaan dit jaar opnieuw naar Cala Millor. Prijs taxi van Palma naar Cala Millor volgens internet ongeveer 62 euro. Prettige vakantie.