Duitse gidsen 2009

• Gerrit

Deze maand komen de zomergidsen 2009 in Duitsland uit. Dat zal zeker schrikken worden. Als ik onze vakantie 2008 in 2009 op dezelfde datum en met dezelfde personen mag overdoen, dan kost dat maar even EUR 1.200 meer!!!!

(Van € 3.400 naar € 4.600 voor 2 weken all inclusive met 4 personen in het hoogseizoen)

Iedereen die via Duitse touroperators boekt, kan dus fikse prijsstijgingen verwachten. Ben bang dat de Nederlandse organisaties niet achterblijven…

• martha

Dat klinkt niet best!

groetjes

martha

• rian

Ik had het al gezien, Gerrit. Valt mij ook gigantisch tegen. Denk dat we dit jaar maar eens niet gaan vliegen.

• Gerrit

Prijsstijgingen van 25 tot 30% zijn helaas geen uitzondering in de nieuwe zomergidsen.

• karin

Hoi Gerrit,

Ik zit ook al een paar dagen op internet te kijken en ik denk dat wij nog gunstig zitten.Wij willen gaan vanaf 24 aug tot ongeveer 5 september (wij in brabant hebben gelukkig laat vakantie)Bij Alltours en de duitse Neckermann zijn wij niet veel kwijt met 2 kids.

groetjes Karin (je weet wel die psv er)

• rian

Heb je al wat uitgezocht Gerrit?

• Gerrit

Onze voorkeur gaat uit naar Hotel Garbi in Cala Millor. Van Neckermann.

Wordt alleen nu wel heeeeeeeeel erg duur. Nog even en we betalen een keer zoveel als een jaar of 3/4 geleden. Niet leuk meer. Misschien nu maar eens 10 dagen i.p.v. 14 dagen….

Ik heb gisteren trouwens de Alltours gids voor 2009 opgehaald.

• Gerrit

Hoi Karin,

Wij kunnen vanaf Bremen (gaan normaal vanaf Munster/Osnabruck) vanaf 22 juli ook “goedkoper” weg. Scheelt in ons geval gauw 800 euro. Uurtje verder rijden, maar dan moeten de kids na thuiskomst bijna gelijk weer naar school….

Wat heeft PSV gisteren gemaakt :-)

• karin

hoi Gerrit,

Dat scheelt inderdaad wel weer veel .Maar willen jullie perse

weer naar dezelfde accomodatie?En heb je ook al bij de duitse

neckermann gekeken ,in ons geval bieden die ook weer goedkopere

accomodaties aan dan Alltours.Wij gaan ook echt de laatste weken van de schoolvakantie ,maar willen wel zaterdags voor de school begint terug zijn.

Zijn jullie toevallig ooit in het plaatsje Calas de Mallorca geweest?

uhhhhhhhhhm over psv zullen we het deze ronde maar even niet hebben

groetjes Karin

• karin

oeps ik lees nu dat je inderdaad al iets op het oog hebt

Holiday club tropicana schijnt ook leuk te zijn en is ook

in Cala Millor,die is eind augustus redelijk geprijsd.

groetjes Karin