Hotel tips? Garbi in Cala Millor?

• Gerrit

Wij zijn al weer 2 weken terug van 15 dagen Alzinar Mar in Can Picafort. Na jaren bij Alltours te hebben geboekt (naar volle tevredenheid trouwens) willen we volgend jaar Neckermann eens proberen. Wie kent hotel Garbi in Cala Millor? Dit hotel heeft zeer goede beoordelingen op www.holidaycheck.de . Ik zou hier nog graag wat reacties op zien. Tips over andere hotels zijn ook welkom. Wij zoeken all inclusive hotel, liefst met ruime kamers, groot zwembad, goed eten en voetbalveldje. Hoeft niet in de directe omgeving van het strand te zijn. 2 volwassenen en 2 jongens van 9 en 12.

• Silke mv Jarno en Nina

Ik kan je wel zeggen dat Cala Millor een hele leuke plaats is om heen te gaan!!!!

Wij waren er afgelopen vakantie 1 dagje!!!!

groetjes Silke.

• maw

Hoi Gerrit,

Ook wij zijn al weer enkele dagen terug uit Sa Coma. Tegenover ons hotel ligt apartementenhotel Vista Bahia, ook van de protur keten. Deze accommodatie heeft ook goeie recenties en als ik naar de foto's kijk denk ik dat het appartement groter is dan Garbi. Cala Millor is maar 1,5 km wandelen en je ligt op ca. 400 m. van zee.

Het is maar een tip ;)

Groetjes,

Magda.

• Gerrit

Dat weet ik. Ben er in 2006 al eens geweest. Was toen hotel Marina Park Playa. Eerste hotel vanaf Sa Coma gezien. Vond het strand wel mooi. Viel me op dat er geen huizen staan. Ook de zeer lange winkelstraat en het pretparkje kan ik me herinneren.

• Gerrit

Ziet er inderdaad wel goed uit. Goeie beoordelingen ook.

Neem ik mee in “ons hotelbestand” hahaha

• Jacqueline

Vista Badia is een aanrader in Sa Coma. Ruime appartementen, goede all in formule, zeer schoon, groot zwembad en een groot veld om te voetballen.

Leuke animatie voor de kinderen, tevens vlakbij het zwembad la Reserva waar je apart kunt boeken. Wij zijn er nu 2 keer geweest en gaan volgend jaar zeker weer!

Succes met kiezen!

Gr. Jacquelinemaw schreef:

• maw

Hoi Gerrit,

Hier nog even de link naar de protur keten.

www.protur-hotels.com

Groetjes,

Magda.

• Gerrit

Allemaal bedankt voor de reacties. Heb ik wel wat aan.

Maar ja, keuze wordt wel steeds moeilijker :-)

• GijsbertAnthony

Gerrit Schreef:

——————————————————-

"Dit hotel heeft zeer goede beoordelingen op

> www.holidaycheck.de"

er bestaat ook een nederlandse versie ;)

hier wat meer te vinden hotel Garbi

• Gerrit3

De Nederlandse versie van Holidaycheck.de bevat veelal vertalingen vanuit de Duitse beoordelingen. Bovendien is Holidaycheck.de veel groter dan Holidaycheck.nl

Alleen makkelijk als je geen Duits kunt dus ;-)