Viva Bahia - Alcudia

• Linda

Dat is een fijne toevoeging. Bedankt voor de tip. Dus als ik dan om half 11/11 uur s avonds naar buiten kom, staan er nog taxis

die ons zo ver weg zullen brengen?

• Marco

Hallo,

Vakantie goed bevallen? Is het echt de moeite waard om naar dit hotel te gaan?

Ik ben op zoek naar een operator die dit app.hotel in zijn assortiment heeft. Ik zoek me al de hele avond een ongeluk (zie tijdstip van dit bericht), maar kan alleen 1 Duitser vinden. Je komt via Google wel uit bij de bekende operators, maar klik je door dan hebben ze niets.

Mag ik vragen via welke operator jullie geboekt hebben? Hebben jullie nog suggesties?

Alvast bedankt.

Marco

• Lidia

Hoi Marco,

Toen ik zocht (feb. 09) heb ik Viva Bahia alleen gevonden bij Arke en Oad. Het is een echte aanrader. Wij hebben een top vakantie gehad.

De matrassen waren aan vervanging toe, ik heb van andere gehoord dat ze aan het renoveren zijn?! Oh als je twijfelt of je wel of niet avond eten bij moet boeken. Het is net zo duur als iedere avond een voucher kopen wat ook mogelijk is en dan heb je wel meer vrijheid.

• Lidia

Wij zijn dus in sept. 09 in viva bahia geweest en idd het is een echte aanrader. Wij zijn met 2 kleine kinderen geweest (1 en 3) en die hebben het super naar hun zin gehad. Heerlijk de zee echt dicht bij, een super mooi kinderzwembad (De kleinste vond het water te koud, het zee water was warmer) Het buffet (2x gedaan) vond ik twee keer van hetzelfde prima maar niet heel bijzonder. Je zit wel wat verder achteraf. In de straat zijn wel enkele restaurantjes die ook prima zijn.

Het appartement is prima schoon, super service en een geweldig animatie team, leuk speeltuintje.

Heb ik je kunnen overtuigen???

• lin

Ik heb dit lijntje lang geleden geopend. Wij zijn er in sept 2008 een weekje geweest en het was super! Geweldig piraten zwembad, super ligging aan mooi strand. Bufo was geweldig, onze zoon heeft het er nog over daarom denken we eraan om dit jaar weer te gaan.

Wij hadden via een Duitse touroperator (ITS) geboekt en tickets via Air Berlin. Als je dan een auto erbij huurt (kost ongeveer evenveel als 2 taxi transfers en biedt vrijheid ter plekke) ben je goedkoper uit dan via Arke. Nu willen we het weer op die manier doen. Het hotel ligt niet in een interessante omgeving, wij gingen bijna elke avond eten in Puerto Alcudia op zo'n 10 minuutjes rijden. Als je dan elke keer een taxi neemt kost dat ook veel. Bussen zaten overvol. Wij hebben 2x a la carte in het hotel gegeten maar dat was niet echt bijzonder.