Viva Bahia - Alcudia

• lin

Hallo,

Ik heb een tijdje geleden gevraagd naar tips voor een relaxte gezinsvakantie met een (in sept) 2,5 jarige peuter en we hebben uiteindelijk geboekt bij Viva Bahia iets buiten Alcudia.

Volgens vakantiereiswijzer.nl een goede keus. Mee eens? Zijn er nog leuke activiteiten/bezienswaardigheden in die buurt (iets leuks voor ons zoontje)?

Hoor graag,

lin

• wim

Hoi Lin,

Ik ken Viva Bahia niet, wel Viva Palma Nova. En die laatste is zeker kindvriendelijk; het is dezelfde keten dus ik denk niet dat het veel zal uitmaken.

Onze ervaringen met Viva zijn goed; we komen er al zo'n 8 jaar.

Veel plezier!

Wim

• saskia

De markt in het oude Alcudia is zeker een aanrader.

Groeten Saskia

• Lidia

Hallo,

Wij gaan sept 2009 naar viva Bahia hoe was jullie vakantie?

Wij gaan ook met 2 kleine kinderen en ben nieuwsgierig naar je verhaal.

Alle tips zijn welkom gaan voor de eerste keer vliegen met de kinderen.

Bedankt, Lidia

• Linda

Hoi Lidia,

wij vertrekken op 2 september naar Viva Bahia met 2 jongen kinderen. Wanneer gaan jullie precies?

groetjes, Linda

• lidia

Hoi,

Wij gaan 6 sept vanaf eindhoven.

Hoe jong zijn jullie kinderen?

Die van ons bijna 2 en 31/2

Voor jullie ook de eerste keer ?

Wij zijn nog aan het dubben hoe we naar het hotel willen gaan met de bus van de organisatie of zelf iets regelen. Wat doen jullie?

Lidia

• Linda

Hoi Lidia,

Wij vertrekken dus al op 2 september vanaf Maastricht.

Onze kinderen zijn 3 jaar en 1 jaar.

De eerste keer naar dit hotel. 3 jaar geleden naar Viva Palmanova geweest.

Wij dubben er ook nog over. We komen daar pas om 10 uur s avonds aan. Erg laat. Eer we in het hotel zijn is het half 1 of 1 uur. Als we met een taxi gaan, scheelt dat zeker 3 kwartier. Het kost helaas wel 70 euro extra.

groetjes, Linda

• cin

Wij zijn vanuit maastricht naar viva palma nova geweest en hadden iets vertraging en kwamen dus uiteindelijk pas om half 1 in het hotel aan, sommige mensen moesten nog door naar alcudia maar die kwamen dus echt laat aan. Ik zou dan een taxi bij het vliegveld zelf nemen, dat scheelt dan qua tijd echt veel.

• Linda

Cin,

bedankt voor je reactie. Ik ga je advies opvolgen. Dat is echt laat.

groetjes, Linda

• Tiny

Hoi Linda,

Ik weet dat het naar Pto. Pollenca 73 euro is. Alcudia is iets dichterbij.

Spreek met de taxichauffeur een prijs af. Heel vaak proberen ze meer te rekenen.

70 euro in het spaans is setenta euro's

Jaren geleden nam ik ook een taxi en hij begon gelijk met 20 euro meer, vandaar dat ik dit even meld.

Hele fijne vakantie.