Duitse touroperators

• Reggie

Hoi,

Al een tijdje lees ik op dit forum en zie regelmatig berichten van mensen die via Duitse touroperators boeken.Dit scheelt blijkbaar een hoop geld?Wij willen dit ook gaan doen voor de zomer 2008.Kunnen jullie enige goede touroperators noemen waar wij online kunnen boeken?En weet iemand wanneer de prijzen bekend worden?In Nederland natuurlijk pas in december maar las ergens dat de prijzen in Duitsland al in oktober bekend zijn?Thanks,hoop dat ik reactie's krijg!!

Oh ja,wij kunnen vertrekken vanuit Amsterdam of Dusseldorf.

Reggie

• zonlover

Alltours kun je boeken in nederland (alltours.nl) en hier komen de prijzen ook in oktober uit en je kan gewoon via amsterdam vliegen

• Monique

Wij hebben dit jaar ook voor het eerst geboekt via een Duitse touroperator en dit is ons prima bevallen. Wat mij is opgevallen is, dat de prijzen van alltours.nl toch nog hoger liggen dan via alltours.de. Wellicht hetzelfde als bij Neckermann.nl en Neckermann.de.

• Jan

Wij beginnen altijd op www.reisen.de

Kun je doorlinken naar vele duitse aanbieders.

Wij wonen zelf in Twente en vertrekken meestal van Osnabruck/Munster of Dusseldorf.

Veel succes!

• Gerrit

Alltours gids komt deze week uit. 2 weken eerder dan andere jaren.

Boeken kan dan via www.alltours.de

Ik adviseer je om van Dusseldorf of Munster (nog beter) te vliegen.

Veel beter dan vanaf Amsterdam, maar ligt er natuurlijk ook aan of het verder rijden is voor je.

• Gerrit

Klopt. Alltours.nl biedt ook minder hotels e.d. dan alltours.de

Daarnaast kun je beter vanaf Duitsland vliegen. Parkeren is ook goedkoper.

FMO (Flughafen Munster/Osnabruck) is erg schoon, overzichtelijk en relaxed.

• Rianne

Uiteraard kan je ook via een reisburo boeken denk bijvoorbeeld aan de Globe Reisburogroep zij boeken ook Duitse touroperators

• Marcel

Rianne heeft gelijk.

Je kunt, als je in het oosten van het land woont, perfect via de duitse touroperators vanaf een duits vliegveld vliegen. Onder andere Globe is hier sterk in, ze zoeken alles haarfijn uit.

Marcel

• a beekman

graag adressen van duitse touroperators

• anna 26-11-07

Even de moeite nemen om op google “duitse touroperators” in te geven.8-)