vakantiewerk in spanje

• denise en francis

wij zijn twee meiden van 17 jaar, wij willen graag in de zomervakantie werken in spanje, wie kan ons helpen aan een betrouwbare werkgevers?groetjes Denise en Francis

• Roland Moerman

Graag vond ik zomerwerk op camping in spanje .

Kan 2of 3 maand weg .

Wil ook tegelijk mijn spaans verbeteren

• Celine

Ook ik ben geinteresseerd in vakantiewerk in spanje.

maar dan wel max 5 weken, doordat ik school heb.

ik ben 18 jaar, en ik zou ook graag mn spaans wat verbeteren!

• sebastian franck

hallo ik ben een jongen van 22 en zoek een leuke vakantiebaan in spanje..!!

wil graag die ervaring maken om in het buitenland te werken,en tegelijkertijd een andere cultuur leren kennen..

mijn vloeiende talen zijn nederland en duits en mijn engels is zeer redelijk..

wie helpt me erbij een leuke en betrouwbare vakantiebaan te vinden?

met vriendelijke groet,

sebastian franck

• Irene

Ik zou graag in de zomervakantie( 2009)

vakantiewerk willen doen in Spanje, om mijn spaans te verbeteren en om bezig te zijn in een land waar altijd de zon schijnt een mooiere job kan ik me niet wensen.

Ervaring in horeca, entertainment, winkelmedewerksters, receptie.

( anderhalf/2 maanden beschikbaar)

• Mari Carmen

Graag zou ik in aanmerking willen komen voor vakantiewerk in Spanje. Het liefst op de plaatsen van Malaga, Valencia, Mallorca, of in de buurt van Granada. Zelf ben ik van Spaanse afkomst en spreek daarbij een extra woordje Portugees en Engels.

Ik ben de gehele zomer vakantie beschikbaar, voor de maanden juni, juli, aug en september.

Het maakt mij eigenlijk niet zoveel uit welke plek er plaats is, als er maar zon, een blauwe lucht en een gezellige sfeer is, ben ik overal bereid te werken.

Ook maakt dit voor mij makkelijker want heb een grote familie woonachtig in veel plekken en plaatsen in Spanje.

Heb ervaring in de horeca, receptie.

Graag hoor ik snel wat terug.