nederlanders in palma

• marly

hallo

ik woon sinds kort op mallorca bij mn spaanse vriend, en nu ben ik al een tijdje op zoek naar andre nederlanders in de buurt van palma.

omdat mn spaans nog niet zo geweldig is lijkt t me erg leuk om met andere nederlander een beetje t eiland te leren kennen en natuurlijk gewoon lekker te kunnen kletsen..

als je je aan gesproken voelt stuur me dan een mailtje!!

groetjes!! marly

• Mariska

hoi marly

ik ben ook een nederlander ;-) en wij wonen in cala millor weet niet of je dat kent, ik woon hier sinds 2 maandjes en het lijkt me ook wel leuk om andere nederlanders te leren kennen

groetjes

mariska

• marly

nee ben nog niet zo bekent op mallorca,

ik woon zelf dicht bij palma.

maar heb wel zin om af en toe gewoon

in t nederlands te kunnen kletsen op een terasje

in t spaanse zonnnetje(dat er nu ff niet is)!

groetjes marly

• Kim

Hoi Marly,

Ik heb vorig jaar in Playa de Palma gewerkt en ik ga 21 maart weer terug. Waar woon jij precies??? Groetjes Kim

• marly

in woon in de buurt van palma.. san rafael..

en waar ga jij heen dan??

groetjes marly

• Kim

Ik ga naar Playa de Palma

• eliseo

Dag Marly,

Wij verhuizen over 10 maanden naar Mallorca.Wij zijn zonder enige twijfel qua leeftijd zeker niet jouw doelgroep maar…………inmiddels heb ik het adres van de Nederlandse club op Mallorca achterhaald. De actieve leden zijn weliswaar zestigers maar hebben wel kinderen en kleinkinderen(denk ik dan maar) dus misschien het probereb waard. Zij treffen elkaar met enige regelmaat in Costa d'enblanes vanuit Palma richting Palma Nova daar gaat zelf een bus heen vanaf de Plaza España. De contactpersoon is de heer H. Jaegers, Nederlandse club Mallorca - Apartado Postal 1142 - 07001 Palma. Misschien kan je hier iets mee.