midden juli naar Mallorca

• Ronald

Ja! Van 16 tot 30 juli! In hotel Luna Park! Met een Duitse maatschappij wat ons…….. 300 euro p.p. scheelt!

Ik lach alle mensen die daar dan zijn en via Neckermann hebben geboekt KEIHARD uit!

Ronald uit Eindhoven

• Fem

uit eindhoven?? dan ga je zeker wel eens stappen op startum?? daar zitten wij namelijk ook altijd, cafe costa, dat ken je zeker wel?

Met hoeveel man ga je??

kijk een sop onze site, misschien herken je ons

http://members.lycos.nl/brabantsepartygirls

• Fem

mm binnenkort vrijgezel, vertel op…

• Ronald

Nee komt me niet bekend voor, maar ik kom ook echt noooooit in de costa (waarom weet ik eigenlijk niet..?). De laatste tijd meestal de Stunt en de Thomas.

En we gaan met zn tweeen.

En we gaan harstikke goedkoop via duitsland!!!! Of had ik dat al gezegd? :)

Ronald uit Eindhoven

• Fem

ja dat scheelt inderdaad heel erg veel, wij via maastricht en zijn ook niet zo heel erg duur uit, hebben bij Arke geboekt, en ons hotel was een tijdelijke aanbieding van Arke en we kregen veel vroegboek-korting, dus dat scheelde ook heel veel.

Maar je moet maar eens naar de costa komen, is echt super gezellig daar!

Zit je ook in Eindhoven op school of werk je in de buurt?

x

• Renate

Via welke maatschappij gaan jullie, wij vliegen namelijk ook via Duitsland

• Ronald

Met All tours via Dusseldorf. We betalen nu bijna 300 euro minder! Joehoe! :)

• Ronald

Nee ik zit in Utrecht op school. Maar ik woon gewoon in Eindhoven enzo. Maar ik zal er aan proberen te denken als ik weer op stratums eind ben!

• marc

ja wij zijn allemaal nog vrijgezel, jullie niet allemaal meer heb ik gelezen

• iKKe

nu dus vrijgezel… beetje slechte relatie was het …

heb er maar een punt achtergezet… :)