werken in Mallorca

• margot

Komend seizeon zou ik heel graag in Mallorca willen gaan werken, ben dan klaar met mijn huidige opleiding, en het land,taal,cultuur en de mensen spreken mij erg aan om er lekker tussenuit te gaan…en mn handen uit de mouwen te steken…! graag zou ik meer info willen verkrijgen over de mogelijkheden om in een hotel of bar te kunnen werken…wie kan mij helpen…?

alvast bedankt

• Girl

Moet je je gewoon inschrijven, op www.ilovemallorca.nl …

Maar daar moet je meestal wel iets eerder bij zijn, maar je kan het altijd proberen.

• Sunny

Daar wordt geloof ik niet veel meegedaan hoor.

Kan het beste in juni of begin juli erheen gaan (dan heb ik het over Playa de Palma en El Arenal). Langsgaan, ze hebben dan wel genoeg mensen nodig. Succes!!Girl schreef:

• ik

he margot als je in t begin van t seizoen gaat rond april moet je f hotelletje boeken voor een weekie en dan gewoon gaan. bij elke tent vragen of ze je kunnen gebruiken en reken maar dat je werk vind . succes misschien kom ik je tegen ik werk er namelijk ook

• Linda

Hoi, hoi

Als je leuk werk wilt gaan doen op Mallorca, raad ik je aan eens een kijkje te nemen op www.cosmo-entertainment.com. Dit bedrijft zorgt al jarenlang voor een grootdeel van het hotelentertainment op Mallorca. Als je er snel bij bent kun je misschien nog naar één van de selectieweekenden. Kan het je echt aanraden, heb al een jaar voor ze gewerkt en het bevalt goed!

Groetjes,

Linda