activiteiten/excursies

• linda

hoi allemaal

dit jaar ga ik voor de eerste keer naar mallorca, naar El Arenal met een stel

vriendinnen. welke excursies/activiteiten kun je allemaal op mallorca doen en welke zijn echt de moeite waard om te doen. is er eigenlijk ook een pretpark?

ik hoor het wel.

gr linda

• marc

he linda, ik ga dit jaar ook voor het eerst met een stelletje vrienden naar mallorca en heb gelezen dat er in ieder geval een waterpark bij el arenal ligt.

wanneer ga jij?

• Fem

het waterpretpark is best leuk, ik vond het alleen niet zo heel erg groot, maar wel leuk om een dagje heen te gaan, met de bus ben je er binnen 15 min en het kost bijna niets. als je echt van excursies houdt moet je de grotten van mallorca echt zien, een echte aanrader, ook de eilandtour schijnt de moeite waard te zijn. het is ook leuk om een dag naar palma de hoofdstad van mallorca te gaan, ongeveer 20 min met de bus en je bent midden in palma, mooie en grote stad waar je lekker kunt winkelen!

Ik ga voor het 6de jaar naar mallorca, echt de moeite waard, beter kan gewoon niet vind ik dan~!

Waar en wanneer gaan jullie?

http://members.lycos.nl/brabantsepartygirls

(met 4 vriendinnen al 2 x naar malorca zie onze site)

x fem

• Maaike

Ik vraag me af of hoe warm het in juli is in Mallorca ? Niet té warm ? Aangezien je al 6 keer bent daar geweest, ben je zeker een kenner.

Groetjes

Maaike

• Sunny

Kan warm zijn hoor. Twee jaar geleden was het om een voorbeeld te geven om 18.00 uur 40 graden. Is het niet altijd hoor. Het is in ieder geval lekker warm, soms te warm voor sommige mensen.