Wie woont er ook op mallorca?

• Mariska

Hoi

Zijn er nog meer nederlanders die op mallorca wonen? Wij zijn hier pas komen wonen en het lijkt ons leuk om wat meer mensen te leren kennen.

Ik zie de reacties wel tegemoet

Groetjes

Mariska

• Chica

Waar wonen jullie? Ik woon er niet, maar heb er wel gewoond.

Chica

• eliseo

Dag Mariska,

We wonen er nog niet maar vanaf volgend jaar deze tijd wel. Wel hebben we al jaren een appartement dat nu nog aleen maar voor de vakantie en korte uitstapjes wordt gebruikt. Dit jaar bereiden we het voor, verwarming er in en zo, op volgend jaar.

Wij hebben op deze pagina de vraag gesteld of iemand weet waar de Nederlandse club zich nu na hun verhuizing bevindt. He liijkt mij wel leuk om af en toe eens met wat Nederlanders samen te komen. Mijn man is Spanjaard en een deel van de schoonfamilie woont op het eiland dus contactueel zit het allemaal wel goed maar soms op z'n Hollands over het weer of “de prijzen zeuren” heeft ook wel wat. Misschien weet jij wel iets of hoor je van andere Nederlanders op Mallorca iets.

Laat je dat weten? Dank je wel.

• Mariska

hoi

Wij wonen hier ook pas 2 maanden dus eigenlijk kennen we nog bijna niemand, ik weet niet waar je gaat wonen?

maar het leek me wel leuk om andere nederlanders te leren kennen die hier wonen.

Groetjes

• Chica

Mijn schoonfamilie woont in Cala dor.

• Mariska

hoi

wij wonen in cala millor en jij dan

groetjesMariska schreef:

>