De riu hotels???

• Maartje

Hai,

Mijn vriend en ik willen graag dit jaar naar mallorca, we hebben op het moment RIU Bravo op het oog in playa de palma, hoe staan deze hotels bekend? heb al het een en ander gezien op dit prikbord maar dacht misschien kunnen jullie me nog wat meer vertellen? bijv hoe zit dat met het zwembadwater is het vaak zout water? nog nooit van gehoord..

anyway hoor graag van jullie

Groetjes Maartje (en Chris)

• Fem

Hoi Maartje

de Riu keten is een van de beste op mallorca en eigenlijk overal, in de hele wereld, riu staat echt bekend als heel erg goed en super goede service. ik ben nu al ongeveer 6 x in een Riu hotel geweest en kan alleen maar postieve dingen zeggen. hotel riu bravo is een top hotel, vorig jaar hebben wij in het hote daar tegenover gezeten hotel riu playa park, maar je mag van alle riu hotels gebruik maken, wat betreft gaceliteiten.

Het water in de riu hotels is gewoon zoet water en geen zout, wat wel in enkele hotels is,.

je kan ook eens kijken op; www.riu.com, daar vind je alle informatie over de gehele riu keten en ook over de desbetreffende hotels die je zoekt een mooie en vooral complete site!!

Succes er mee!!]

doei doei femke

http://members.lycos.nl/brabantsepartygirls

• nvt

Wij willen dit jaar of naar Riu Sofia of Riu Playa Park.

Weet iemand welk hotel er beter is? En wat centraler ligt.

• Maartje

Riu bravo heeft 4 sterren, wij gaan daar heen, die schijnt een van de beste te zijn, maar mij is verteld dat de hele keten heeeeel goed is.

Succes!

Maartje

• nvt

Wanneer gaan jullie naar Mallorca?

Volgens mij is Riu Bravo wel een stuk duurder dan die andere twee.

Maar ik weet het niet zeker.

• Maartje

Ja klopt, goedkoop is het niet! Maar volgens mij heb je dan wel wat! Wij gaan waarschijnlijk 29 juni en dan 12 dagen, we hebben daar een optie op, nu nog ff goed overleggen hihihihihh en jullie?

Maartje

• nvt

Wij gaan eind juli. Ik weet nog niet precies wanner mijn vriend vakantie heeft en dan moet ik nog vrij vragen. Wij gaan waarschijnlijk ook 12 dagen

• wen

je zou ook eens op www.vakantiereiswijzer.nl kunnen kijken, daar staan reacties van mensen op van hotels e.d. van over de hele wereld.

Wij hebben erg veel profijt gehad van deze site.

• jeroen

HAHAHAHA.

Ik ga eind April een week all inclusive naar Riu Camp de Mar en het kost me helemaal niks!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. Heb deze reis op de vakantiebeurs in utrecht gewonnen ik kan niet meer wachten

• Maartje

Cool man!! gefeliciteerd!!!! geniet ervan!