Cala D'or

• Marloes

31 juli (ow, wat is ‘t nog ver weg) vertrekken wij met z’n vieren (2 stelletjes, alle4 begin 20) naar Cala D'or. We zijn niet van plan om avond aan avond flink te gaan stappen, we gaan echt voor onze rust op vakantie maar zijn er wel leuke terrasjes en barretjes daar? En is er een boulevard of iets dergelijks waar je een beetje kunt shoppen? En tot slot een vraag namens de mannen, zijn er ook speelhallen? Wie heeft antwoord op mijn vragen? Dankjewel!

• Mirjam

Kun je daar stappen???? Zeker weten! Er is een aantal autovrije straten met alleen maar terrasjes, restaurantjes en barretjes. het is geen Salou, maar wel modern en heel gezellig. Speelhallen weet ik niet, maar shoppen kan ook aardig. Let wel: het is niet heel groot!, maar wel leuke winkeltjes!

• Mirjam

Kijk ook nog maar even op de vorige pagina. Daar staat ook een draadje over Cala d'Or, en dat is niet zo positief.

• Chica

kijk hier eens: http://www.mallorca-webportal.com/calador/e/

• Chica

Oh ja, er zijn volgens mij 2 speelhallen.

• Marloes

Ja, ‘k zag de iets minder positieve reacties idd op de vorige pagina staan….Had er ’n beetje een hard hoofd in. Maar ik geloof, na 't zien van die site die Chica achter liet, dat het best goed gaat komen. Het is nou eenmaal geen El Arenal maar dat hoeft ook niet. Denk dat ik gillend gek word van 11 dagen El Arenal in de bouwvak :D Thanks trouwens voor jullie reacties!

• Chica 10-01-2005

Ja joh, het gaat wel goed komen. Het een harstikke mooi plekje om vakantie te vieren hoor. Alleen als je jong,snel en wild bent, ga je denk ik liever naar Arenal ofzo.