club europa in paguera

• angela

Hallo,wij gaan 10 juli naar dit park is er iemand al geweest of heeft er meer over te vertellen graag jullie reacties b.v.d.

• angela

Hallo,is er oit iemand hier geweest of weet iemand iets hiervan of van de omgeving ,tot mailsangela schreef:

>

> Hallo,wij gaan 10 juli naar dit park is er iemand al geweest

> of heeft er meer over te vertellen graag jullie reacties b.v.d.

• angie

Hoi,

Ik ben vorig jaar oktober in Paguera geweest. Maar niet in hetzelfde appratement als jij. Vrienden van mij zaten in het voorjaar wel in Club Europa.

Ze waren er erg tevreden over. Het enigste nadeel was dat je een vrij stijle helling op en af moet wil je naar het strand en de boulevard.

Pagurea is een gezellige plaats. Mooi strand en zee. Het zit niet tjokvol met jeugd en disco's. Wat zoek je aan vertier precies??

• angela

Hoi,dank voor je info,gezellige barretjes,eetgelegenheid winkeltjes en zon zee en strand en veel gezellige mensen

• angie

Dat vind je er allemaal.

Het strand is eigenlijk onderverdeeld in stukken. Je hebt er eigenlijk 3 baai'en langs elkaar liggen.

kijk maar eens op http://www.marypins.com/Deutsch/localizacion.htm daar zaten wij.

Je krijgt ook een indruk van het strand.

Er is een lange boulevard met afwisselend restaurants, kroegen, winkels en artiesten die tussen de winkels hun act doen. De zee is heel helder en je kunt best ver lopen in zee

• angela

Geweldig ik krijg steeds meer zin,weet je of er zeg maar heeééééééél veel duiters zitten en zij dat vriendelijke vakantiegangers of een beetje lastig??

• angie

Wij hadden die reis in Duitsland geboekt. We wonen nm vlak bij de grens en zijn ook vanaf Niederhein gevlogen toen.

Daar waar wij zaten, zaten inderdaad veel duitsers. Maar dat is geloof ik wel zo op heel Mallorca. Maar we hadden er geen last van. Aan het strand zit een grote Biergarten. Elke avond life muziek en erge grote bierpullen! Supergezellig. Maar wij zijn in oktober geweest en toen waren we er tco al veel oudere daar overal.

Hoe vond je die site???

• angela

Hoi,mooie site en vooral mooi appartement cq hotel zeer fraai aan het water gelegen. Wij wilden ook via duitsland boeken maar helaas niet genoeg lef en niet te vertrekken vanuit rotterdam das jammer,hartelijk dan voor info,succes.