sea club resort

• karel

Wij gaan 13 juli naar appartementencomplex sea club resort te alcudia.

Wie heeft hier info over hoe het daar is, ook de omgeving (restaurants,strand etc)

• Elco

Leuke plaats om naar toe te gaan.

Je zit in het zogenaamde Esperanza gedeelte.

Veel restaurantjes, barretjes en dicht bij het strand.

Minuut of 10 lopen naar het haventje waar veel leuke en lekkere horeca gelegenheden zijn. Zeker de moeite waar om eens heen te gaan.

Lekker tapas eten in een echte spaanse bar (Bar Ramon's) of een lekker visje bij de Bodega des Port.

Kijk eens op mn site www.alcudia.nl

Hier is veel informatie over alcudia te vinden.

Mocht je meer vragen hebben, laat maar weten.

• puk

Wij willen/wilden ook gaan, maar nou las ik op onderstaande site 1 zeeeeer slechte review en 1 slechte. M.n. inbraken (!!) en kikkers in het apt. vanwege gat in de deur… De rest v.d. reviews is overigens wel goed tot zeer goed, maar krijg nu toch zo m'n twijfels…

http://www.majorca-mallorca.co.uk/alcudia_apartments.htm

• karel

Als je de reviews leest, zie je dat die slechte beoordelingen over seaclub 2 gaan.

Sea club 1 heeft alleen maar goede.

gelukkig gaan wij daar heen, nog bedankt voor de link.

• karin suijkerbuijk

Wij hebben ook geboekt naar sea club resort. maar ik kan nergens zien of we sea club 1 of 2 geboekt hebben. Waar halen jullie dat vandaan? ik zie alleen maar resort staan in het boek.

• karel

Als je de vakantieboeken leest dan staat er dat je bij die blokken ingedeeld wordt en dat is duidelijk sea club resort 1 het grote verschil met 2 is dat daar geen airco's aanwezig zijn. veel plezier daar en misschien wel tot ziens.