Cala D'or saaai?

• Lex schoenmaker

beste mensen,

er is aan mij gevraagd of ik dit jaar meega naar mallorca in de oostkustplaats:

Cala d'or…."

het lijkt mij eerlijk gezegd ontzettttttttttttend saaaaaaaaaaaaaaaai….

eerder ben ik al in salou lloret malgrat de mar etc, geweest…

kan ik hier een beetje uitgaan? al is t maar een beetje……..

help mij, op weg alsjeblieft want de tijd gaat dringen.

• Renske

Geloof dat t pas echt in el arenal te doen is…

• Renske

of je kan trouwens ook ff op: www.ilovemallorca.nl kijken… daar staat meer over het uitgaansleven… succes ;)

• Fem

in cala d'or is inderdaad niets voor de jeugd te doen. helemala niets, is leuk voor ouders met kleine kinderen of voor ouderen.

De echte plaatsen zijn playa de palma, el arneal en magaluf. In playa de palma en el arenal zijn voornamelijk duitsers en nederlanders en heeel veel leuke kroegen, cafe's en discotheken.

In magaluf zitten voornamelijke engelse en ook daar kun je best leuk stappen, maar niet zoals in el arenal.

succes er mee

femke

• Martha's Boys

Hoi,

Wij Augustus 2004 vier naar Cala Do'r geweest in Club Marthas.

Je kan er niet echt of beter gezegt hellemaal niet uitgaan zitten wel een paar engelse pubs en 1 discotheek zover je dat een discotheek kan noemen maar daar is ook alles mee gezegt.

Ik moet wel zeggen wij hebben het heel erg naar ons zin gehad ( en nee we zijn niet bejaard 25 en 29 ) maar hadden zin in een lekkere rustige vakantie, lekker veel op het strand gelegen lekker gegeten en gedronken.

Maar met de taxi zit je overal zo naar El arnal is het wel een uurtje rijden.

Maar als je echt wil stappen raad ik je Cala Do'r echt af.

Maar ga je als nog zal het je niet tegen vallen alleen kwa uitgaan wel.

Veel plezier en veel suc6 met je keuze.

Groetjes,

P & J

P.s wil je onze beleving van Mallorca Cala Do'r lezen hou het dan hiet ff goed in de gaten want de Mallorca pagina gaat deze week nog de lucht in en kan je onze kijk op Cala Do'r lezen en zien ( veel Foto's )

• chica

In cala dor zelf zitten wel meer pubs en discotheken. Jullie zaten volgens mij in Cala Egos. Het is inderdaad niet zoals Arenal…Maar ik ben zelf ook wel gek op Cala dor en ik kom er ook niet alleen voor het uitgaan. Ik ben benieuwd naar de fotos!

Chica

• Martha's Boys

JA klopt je heb gelijk daar dacht ik later pas aan LOL

Nou de foto's staan er op www.borrysweb.nl.

Oke groetjes

chica schreef:

>

> In cala dor zelf zitten wel meer pubs en discotheken. Jullie

> zaten volgens mij in Cala Egos. Het is inderdaad niet zoals

> Arenal…Maar ik ben zelf ook wel gek op Cala dor en ik kom

> er ook niet alleen voor het uitgaan. Ik ben benieuwd naar de

> fotos!

>

> Chica

• chica

Wij hebben in precies hetzelfde appartement gezeten, inderdaad erg vervelend die slaapbanken! Wij zaten op de begane grond en haden dus een tuintje. Wij waren er in mei en hebben helaas niet zulk mooi weer gehad en het was nog vrij rustig.