Riu Sofia

• Renate

Hallo,

Is er iemand ooit in Hotel Riu Sofia geweest. Wij willen daar volgend jaar naar toe, maar zijn benieuwd naar reacties van mensen die er eerder geweest zijn.

Renate

• boy

wij zijn vorig jaar in mei geweest , het is een geweldig hotel zeer netjes ietwat kleine kamers maar voortreffelijk eten , en een zeer goede all in service, ligt 150 meter van de boulevard waar ook veel te zien is en een proper strand. het personeel is zeer vriendelijk en internetten is er ook mogelijk uiteraard tegen betaling. aan het zwembad is een bar met cocktails en andere sterke drank en bier en daar kun je het late ontbijt genieten. wij gaan dit jaar er weer naar toe. dat zegt eigenlijk genoeg. veel plezier daar.

• Renate

Bedankt voor je reactie. Heb je geen overlast van de boulevard omdat het er zo dicht bij ligt. Ik heb gehoord dat hiet voornamelijk Duitsers verblijven, klopt dat?

• onze jannes

Wij zijn vorig jaar naar dezelfde keten geweest alleen een ander hotel

wij zijn toen naar RIU playa park geweest.

Ligt ook in het duitse gedeelte je hebt er weinig last van!!

groetjes janneke

• Renate

Hoe was het bij Riu Playa Park? Want wij twijfelen tussen deze twee.

• Fem

riu playa park was helemaal geweldig, ik ben er al twee keer geweest en ik vind het beter als riu sofia, de tuin en het zwembad zijn mooier en groter, vind ik.

De service is helemaal top 9wij hadden extra kussen nodig en nog geen uur later lagen er meer dan genoeg op de kamer, en het eten kan gewoon niet beter. 15 dagen hebben we daar gegeten en het was echt helemaal top. ook het ontbijt en alle dingen waren trouwens helemaal top.

Elke kwamen ze netjes poetsen en schone handoeken geven.

een achte aanrader dus. op onze site http://members.lycos.nl/brabantsepartygirls zie je ook een stuk over het hotel en diverse foto's.

succes er mee!

Femke