Ik zoek ....

• Kelly

Hoi,

Ik ben Kelly en heb een aantal jaar geleden in Mallorca gewerkt. Dat was een te gekke tijd! Ben al een tijdje opzoek naar een vriend van mij. Hij heet Txema en is nu zo'n 43 jaar (ooh wat klinkt dat oud). Hij had toen in 1997 lang zwart krullend haar en werkte oa in Cacao. Ben nog wel teruggekomen een aantal keer, maar de meeste mensen uit die periode waren weg! Dus kreeg ik niet echt duidelijke info van mensen… Dus wie o wie kan mij helpen? Alvast bedankt!!!

Groetjes Kelly

• nn

Als er niet meer zijn met dezelfde naam, kun je hem denk ik terugvinden in Cala D'Or. Hij had daar (en volgens mij heeft hij die nog) een kleine “disco”.

• Kelly

Weet je misschien de naam van de disco? Ik weet bijna 100% zeker dat hij het moet zijn! Ik ken nl geen andere Txema in Mallorca:-) Thanx voor de info!!

• nn

Ik moet deze week nog met Mallorca bellen. Zal ff voor je vragen of mijn vrienden weten of hij daar nog zit en wat dan de naam is. Wordt vervolgd.

• nn

Hoi Kelly,

Hij schijnt nog steeds in Cala D'Or te zitten. Ik ben nog niet achter de naam van de discobar. Maar als je naar Cala D'Or gaat,moet je maar eens rondvragen.

Ik denk dat Peter (eigenaar van Hans&Grietje Cala D'or) het wel weet. Hij zat vroeger in Arenal (o.a. Amigo) en kent bijna het hele eiland….

Succes.

Wanneer ga je??

• Kelly

Hoi NN,

Dank je voor de info! Ik weet nog niet wanneer ik ga, maar ik ga zeker naar Cala D'or om daar te kijkenof ik hem kan vinden:-) (hij zal wel heel verbaasd zijn haha) Maar eerst moet ik naar Ibiza:-)

Groetjes Kel