Aparthotel Safari Park Mallorca

• Nelina

Wij zijn een aantal keren naar Mallorca op vakantie geweest en vinden het eiland helemaal top. In de zomer 2005 willen wij naar Aparthotel Safari Park in Sa Coma. Kan iemand ons vertellen of het iets is voor een gezin met 2 kinderen in de leeftijd van 13 en 15 jaar of heeft iemand een andere suggestie. Het liefst aan de Oostkant van het eiland.

• Yvonne

Hallo, wij gaan ook. Kijk eens op vakantiewijzer.nl daar kun je spanje kiezen, dan mallorca, plaats en het appartement.

Safari Park heeft iets van 30 reacties van mensen die daar hebben gezeten en is leuk om te lezen. En ik kan jullie vertellen dat het alleen maar positieve zijn.

Veel plezier gr yvonne

• ingrid

hallo

ga voor de 5de keer naar sa coma in juni en voor de 2de keer naar safari park. het is helemaal top ook voor oudere kinderen mijne zijn 21 en 18 en gaan graag nog mee(met aanhang). het is echt geweldig 3 grote zwembaden binnenbad met jaquzzi kleine sportzaal en sauna. strand is ook vlakbij +/- 500 mtr. en de markt op woensdagavond is ook heel leuk.op het park is ook een animatieteam die ook voor de oudere kinderen veel organiseren. er spreekt altijd een van mensen van het team nederlands en als je iets niet weet ga dan naar mayo die werkt bij de midgetgolf baan. haar moeder is nederlands en zij verstaat het prima.(als je gaat neem dan drop mee is ze helemaal verslaafd van)

nou als je nog wat wil weten hoor ik het wel

Yvonne schreef:

>

> Hallo, wij gaan ook. Kijk eens op vakantiewijzer.nl daar kun

> je spanje kiezen, dan mallorca, plaats en het appartement.

> Safari Park heeft iets van 30 reacties van mensen die daar

> hebben gezeten en is leuk om te lezen. En ik kan jullie

> vertellen dat het alleen maar positieve zijn.

>

>

> Veel plezier gr yvonne

• Angela

Hoi, wij gaan ook in de zomer van 2005 naar Safari Park met 2 kinderen zoontje van 11 en dochter van15.

Wij zijn voorheen naar Cal dor geweest, en nu gaan we voor het eerst naar Safari Park, heb veel positieve reacties gelezen dus lijkt me heel leuk .

Wanneer gaan jullie? wij van 27-07 t/m 10-08 vanaf A'dam.

Gaarne alle reacties en foto's naar emailadres:ronangela@wanadoo.nl

Bedankt!!Nelina schreef:

>

> Wij zijn een aantal keren naar Mallorca op vakantie geweest

> en vinden het eiland helemaal top. In de zomer 2005 willen

> wij naar Aparthotel Safari Park in Sa Coma. Kan iemand ons

> vertellen of het iets is voor een gezin met 2 kinderen in de

> leeftijd van 13 en 15 jaar of heeft iemand een andere

> suggestie. Het liefst aan de Oostkant van het eiland.