Hotel: Luna Park vs. Palma Bay Club in El Arenal

• Ronald

Hallo,

Wij willen naar Mallorca op vakantie en weten niet welk hotel te kiezen. We hebben er twee op het oog omdat deze All Inclusive zijn maar weten dan nog niet wat te verwachten. Het gaat om hotel Luna Park en Palma Bay Club in El Arenal.

Weet iemand hier iets over te vertellen? Heeft iemand ervaringen met een van deze hotels? Wij horen graag wat de beste keuze is!

Ronald

• Onzejannes

He ronald

Op http://www.ilovemallorca.nl

Kan je kijkenhoe de hotels staan aangeschreven en reacties op dat hotel!!

groetjes janneke

• Renske

heey,

ik heb afgelopen jaar in hotel ‘luna park’ gezeten…

t was voor mij t eerste jaar dat ik in een all inclusief hotel zat.. maar dat is me erg goed bevallen..

de kamers kwa schoonmaken is erg netjes… alleen het bed zelf was best oud.. ook is er maar een hele kleine badkamer bij.. maar verder is alles erg netjes..

Het eten is daar ook erg lekker.. er staan veel negatieve reacties op internet over het eten maar vond dat je daar echt niet over kan klagen.. iedere dag was er genoeg keuze en de groentes en fruit was erg vers..

dus verder het ik het in dit hotel erg naar mijn zin gehad..

t hotel is ook best goed gelegen.. binnen 5 a 10 min. sta je op de boulevard.. en op het strand..

nou ik hoop dat k je zo een beetje heb geholpen.. als je nog meer vragen hebt dan hoor ik het nog wel…

groetjes Renske

• Ronald

Bedankt voor de reacties!

Morgen gaan we boeken en het wordt vast en zeker Luna Park. We gaan halverwege Juli dus tot dan! :)