Vervoer naar Mallorca

• Sander Brouwer

Hoi,

ik ga van februari tot juli stage lopen op Mallorca. Ik ben aan het zoeken geweest naar tickets, maar ik kan niet echt goedkope tickets vinden. Op de meeste sites kun je ook alleen retourtjes boeken. Weet iemand wat de goedkoopste manier is om daar naar toe te reizen?

Bvd,

Groetjes,

Sander

• Sunny

Als je met Iberia naar Mallorca gaat hoeft het niet zo duur te zijn hoor. Vorig jaar had ik een retourtje voor 153 euro (voor 1 maand).

Er zijn niet echt goedkopere opties dan vliegen. Succes!

Wat voor stage ga je lopen (waar?)?

• Sannder Brouwer

Bedankt voor de tip! Ik ga stage lopen in Palma, bij een bedrijven dat diensten verleent aan touroperators en hotels. Het bedrijf is Spaans, is net verhuisd van Madrid naar Palma.

• Sunny

Klinkt leuk!

Veel succes (en plezier).

• nn

Ik boek mijn tickets online via ebookers. Die zoekt het goedkoopste tickets voor je. Uiteraard vergelijk ik de tickets met anderen en zelfs het Iberia ticket was via Ebookers goedkoper dan rechtstreeks bij Iberia. Ik ga in jan. een paar dagen en betaal 119 Euro (excl. tax) voor een retourticket. Bij lijnvluchten geldt: hoe later hoe duurder; bij charters werkt dit net andersom.

succes

• chica

Wij hebben via Iberia zelf geboekt en dat was toch goedkoper dan via ebookers…

Chica

• Sunny

Mijn ticket via Iberia was ook 119 euro maar dit was zonder tax (net zoals bij ebookers) met tax kwam het op 153 euro.

• Elco

Op dit moment is het zeker goedkoper om zefl via Iberia.nl te boeken en een overstap te maken op Barcelona. (is het snelst.)

Vanaf januari 2005 kan je weer boeken via Transavia.com en zien op dit moment de tarieven er goed uit. Wel iets duurder dan Iberia, maar wel zonder overstap.

Bij Iberia zit je als je op tijd boekt op ca. EUR 153,– en bij Transavia op ca. EUR 189,–

• eliseo

Ik weet niet waar je woont maar via www.easyjet.de of www.ltu.de kan je prijsvergelijken in Duisland. Vanaf Dortmund en Dussledorff, bijvoorbeeld vanaf Arnhem heel goed te bereiken gaan er gemiddeld 35 vluchten per week naar Palma de Mallorca. Dat heeft invloed op de prijs van het ticket. Vanuit Nederland hebben de chartermaatschappijen ,buiten het hoogseizoen,twee dagen landingsrechten namelijk de woensdag en de zondag Dat maakt de keuze beperkt en de prijs hoog.