Pueblo park 2005

• Dhr.Londeman M.P

Wij willen na een drukke periode wel weer naar Mallorca toe, we zijn er in 2002 ook geweest maar toen in appartementen complex Brasilia.

Nu is alleen even de vraag hoe de appartementen eruit zien ??

01. Staan er meedere appartementen boven op elkaar ?

02. Is het wat voor 2 rustige mensen, Lol en Serieus ?

03. Is het wat voor om +/- 21 dagen er te zijn ?

04. Is het wel een beetje Luxe want dat willen wij zeker !

Misschien iemand die dit weet ?

( we hebben ook al een brief verstuurd naar Pueblo Park, gegevens van Sunweb vliegreizen gekregen )

• Ron

Grandioos mooi complex.

Wij waren vorrig jaar eind juni de eerste gasten na de renovatie.

Die liep toen een beetje op het einde maar je zag iedere dag weer nieuwe dingen gereed komen.

Ja wat versta je onder luxe…… Er is TV met Hollandse zenders, ligbad in een ruime badkamer, vrij grote slaapkamer met 2 losse bedden. Keuken met elektr. kookplaten. De afwerking is duidelijk van een behoorlijk niveau.

De appartementen zijn onderverdeeld in blokken van 8, 4 op de begane grond en 4 op de 1e etage. Ze zijn gesitueerd om het zwembad, dan volgt er een mooie tuin en dan volgen weer van die blokjes aan de straatzijde.

Mooie binnen en buiten bar, ook nog een 2e zwembad die ze kunnen overdekken.

Van de zomer wel veel jongeren, maar dat is Mallorca. Verder een aanrader

• Fem

heej Ron,dat klinkt allemaal super goed dat hotel waar wij heen willen gaan. ik heb echter nog een paar vragen:

1= heb je (over)last van megapark?

2= zit er veel jeugd daar en zijn dat nederlanders of duitsers)?

3=hoelang loop je er op naar het strand?

4= hoelang loop je er op naar al die hollandse cafe's?

5= hoe is het eten in het hotel?

waar ga je komend jaar heen??

bedankt al vast!!

groetjes Femke

http://members.lycos.nl/brabantsepartygirls

• Ron

Nee hoor, van het Megapark heb je geen enkele last.

Er zit van alles in het complex, jeugd, ouders met kinderen en wat middenmooters.

En allemaal van verschillende nationaliteiten.

Als je vanaf de kant van het zwembad naar het strand loopt is het ongeveer 5 minuten. Alleen het straatje uitlopen. De Hollandse Cafe's vind je na een minuut of 20 als je langs de boulevard loopt en daar is altijd zoveel te beleven dat het maar 10 minuten lijkt.

Wat betreft het eten in het Hotel kan ik niks vertellen want wij hadden daar een appartement geboekt, maar als ikzie hoe het allemaal op dat complex is zal het eten ook wel goed zijn.

Ik loop met mijn vrouw al te zoeken waar we komend jaar heengaan. We zitten weer te denken aan Mallorca, dat zal den de 6e keer worden en dan zeker in Playa de Palma.

Gr. Ron

• Fem

bij mij wordt het ook al de zesde keer mallorca. ik heb wel een aanrader voor een hotel: Hotel RUI playa park, dat is echt een super goed hotel. meer info over dta hotel, staat op onze ste; http://members.lycos.nl/brabantsepartgirls dan moet je klikken op mallorca 2004.

groetjes en bedankt!!

• Judith

Bedoel je Barcelo Pueblo Park in Playa de Palma?

Wij zijn daar in de zomer van 2003 geweest. Toen was het nog niet gerenoveerd. Het was toen wel oud maar een ideaal complex. Wij waren er met ons 2 jarig dochtertje.

De appartementen zijn maximaal 2 verdiepingen.

Het complex ligt ideaal tov strand en boulevard.

De enige nadelen vond ik dat als je met kinderen gaat en je boven zit je de kinderwagen naar boven kan shouwen, er 's avonds wel lawaai is van de shows en dat wanneer je in de woonkamer slaapt en het treft dat je de trap naast je hebt je niet veel zal slapen.

Ik wete natuurlijk niet hoe het nu is na de renovatie. Wij hebben het er wel heel erg na ons zin gehad.

We hebben nu ook weer lopen twijfelen, maar uiteindleijk gekozen voor een andere plaats.