Hotel Timor

• Renate

Wij zijn al bezig met de vakantie voor 2005 en willen graag naar hotel Timor.

Is er ooit iemand eerder geweest, ben benieuwd naar ervaringen met dit hotel.

Groetjes Renate

• Deniro

Hoi Renate,

Ik ben deze zomer in hotel timor verbleven.

Het is een mooi hotel! Het eten is redelijk goed, al gaat het wel vervelen na een week. De kamers zijn mooi en airco is er ook.

In nog geen 5 minuten lopen ben je op het strand. Het hotel ligt ongeveer tussen balneario 4 en 5.

Ik zou zo weer terug komen naar dit hotel!

Als je nog meer wilt weten hoor ik het wel

Groetjes

• Renate

Hoi Deniro,

Bedankt voor je reactie.

Kun je het wel een beetje vergelijken met de foto's in de reisboeken, want foto's zijn altijd geduldig.

Hoezo bedoel je dat het eten na een week al gaat vervelen? Is er weinig variatie in het eten?

Is er voldoende animatie aanwezig en hoever zit je van het centrum vandaan?

Ik heb al eens gehoord dat er veel Duitsers in dit hotel verblijven, is dat waar. Ja persoonlijk heb ik er geen probelem mee.

Ik ben nog nooit op Mallorca geweest, vandaar dat ik me aan het oriënteren ben.

Groetjes Renate

• Deniro

Hoi Renate,

De foto's kun je wel vergelijken ja. Het zwembad is niet echt super groot. Maar wel groot genoeg.

De kamers zijn echt mooi.

Na een week komen alle gerechten terug. Maar ik denk dat je dat bijna overal hebt.

Het eten is wel lekker en er is ruime keuze.

Er is voldoende animatie, bijna elke avond.

Naar het centrum loop je ongeveer 3 tot 4 minuten. Dan ben je op balneario 3 of 4.

Er zijn idd veel duitsers in het hotel, maar ook veel italianen. Wij waren begin augustus op mallorca. Van de duitsers had ik geen last, van de italianen ook niet.

Groetjes Deniro

• Renate

Hoi Deniro,

Tja als je dicht bij de zee zit, dan heb je ook niet zo'n groot zwembad nodig.

Zij de kamers van redelijke grootte en zijn ze schoon? Dat vind ik altijd wel fijn dat het allemaal schoon is.

Ja ik denk dat je dat wel vaker tegen komt dat alle gerechten er na een week weer zijn. Als het eten verder maar goed is en als je een ruime keuze hebt, dan is het denk ik ook niet zo erg.

Het ligt dus erg centraal, zowel naar het strand als naar het centrum. Dat is wel prettig.

Ja wij willen ook via Duitsland boeken, dus dan heb je toch meer met Duitsers te maken, maar ja mij maakt dat niet zoveel uit. En als je er verder geen last van hebt, dan is het goed. Maar waren er wel Nederlanders aanwezig toen jullie er waren?

Groetjes Renate

• Deniro

Hoi Renate,

De kames zijn van redelijke grootte en worden zeer goed schoongemaakt.

Ze komen vaak al om 10 uur maar als je een bordje aan de deur hangt komen ze tegen de middag nog eens terug.

Wij hebben ook via Duitsland geboekt. Is stukken goedkoper. In ons geval bijna 300 euro. We zijn op 4 augustus vetrokken. Voor 15 dagen met HP hebben wij met alle kosten erij 670 euro betaald. Dat is echt niet te veel. Wij hebben via www.expedia.de geboekt.

Er waren ook nederlanders in ons hotel aanwezig. Maar over het algemeen duitsers en italianen.

Groetjes

• Renate

Hoi Deniro,

Oké bedankt voor alle informatie. Dit was onze 1e voorkeur en ik denk dus ook dat we volgend jaar naar dit hotel zullen gaan.

Ja wij hadden boeken gehaald bij een reisbureau in Duitsland, wel boeken van 2003, maar dat scheelde inderdaad bijna € 150 per persoon. Dat is toch de moeite waard.

Via welk vliegveld zijn jullie vertrokken?

Groetjes Renate

• Deniro

Hoi Renate,

Wij zijn vanaf Luik vertrokken.

Vanaf Düsseldorf of Keulen kun je ook meestal vertrekken.

Groetjes

• Renate

Hoi Deniro,

Bedankt voor alle informatie.

Groetjes Renate

• Deniro

Hoi Renate,

Graag gedaan!

Groetjes