hotel Helios

• Saskia

Hallo, wij vertrekken op 10 november voor een weekje naar Mallorca en dit naar Can Pastilla. We verblijven in hotel Helios! Heb je enige ervaring met dit hotel laat het me dan weten! Ook graag wat info over leuke uitstapjes! Alvast bedankt

Groetjes

• chica

Mag ik vragen via welke organisatie? Over uitstapjes…Ik zou gewoon een boekje over Mallorca halen, daar staat alles in wat er te bekijken valt op Mallorca. Veel plezier, ik wou dat ik ook kon…

chica

• Girl

Ik weet alleen dat het niet ver van het strand ligt, straat achter de boulevard. Veel plezier daar!!

• Saskia

Hallo Chica,

ik heb de vlucht geboekt via de site van Q-music en dit bij Virgin Express (actie waar de vlucht gratis is en we enkel de tax moeten betalen). Het hotel geboekt via www.hotelopia.nl. Ik had reeds een vergelijking gedaan met de brochures van verschillende touroperators (belgische). Het zag er redelijk goed uit! We zullen wel zien of het meevalt of niet.

Groetjes

Saskia

• Big up yourself

het ligt ongeveer 50 meter van het strand af echter je zit wel ver van het centrum af maar met de bus EUR 1.10 is dat een koopje de taxi is ongeveer een euro of 7 a 8.