terug van cala dór

• chica

Ben weer een week terug. Meer mensen die er geweest zijn? Het op stap gaan stelt niet veel meer voor. De enige plek die ik nog een beetje leuk vond was Yates. Vroeger was Time Out ook altijd druk, maar toen wij er waren was er geen kop te bekennen…Jammer.

• jip

Waar ligt cala dor? Is dat ook in de buurt van El arenal?

gr Jip

• chica

Nee, dat ligt niet in de buurt van El Arenal. Ongeveer 60 km verder dan El Arenal.

• jip

vreemd dat het daar dan zo rustig was, want ik vernam van vrienden dat het best nog druk was op het eiland. Is cala dor een rustig deel dan of zo?

• chica

Het is niet echt een plek voor jongeren inderdaad, meer voor families zeg maar…Maar ik kom er wel vaker, omdat mijn vriend er vandaan komt en ik heb het wel drukker gezien, qua op stap gaan bedoel ik dan. De stranden enzo liggen wel vol…Maar verder het is een heel mooi plaatsje met allemaal baaitjes…..

• Ron

Ik ben verleden jaar in Cala D'0r geweest met ons kleinkind en dat was ideaal. Het is helemaal gemaakt voor de kleine kinderen.

De jeugd zal zich daar niet gauw vermaken en zeker niet als ze in El Arenal of Playa de Palma zijn geweest.

• Tim Scholten

Hoi,

Misschien dat je in het hoogseizoen moet gaan!!!!!

Een tip: ga naar el arenal!!!!!!

Tim