Kent iemand Hotel Metropolitan Playa in Playa de Plama?
Wij willen hier volgende jaar misschien naar toe, ben benieuwd naar ervaringen van anderen.
Hoi,
jazeker ken in het Metropolitan Playa!
Ik heb er afgelopen zomer 15 dagen doorgebracht.
Nadelen:
- Hele kleine kamers.
- Hele kleine badkamer.
- 90% duitsers, iedereen ook het personeel spreekt je in het duits aan. (wat ik persoonlijk gruwelijk irritant vond)
- Het avondbuffet is heel standaard, weinig variatie, slecht vlees.
- Behoorlijk ver lopen, naar het Nederlandse gedeelte ongeveer 20 min. Wij, jong stel, vonden het leuk om savonds te gaan stappen in El Arenal (nederlandse gedeelte). Het hoeft natuurlijk geen nadeel te zijn
- Afstand naar het strand zo'n kilometer en dus niet de 400m die aangegeven staat
- Het zwembad is veel kleiner dan op de foto's (alles is kleiner dan op de foto's)
Voordelen:
- Goed ontbijt
- Goed dessert buffet
- Schone kamers (maar ze hebben dan ook niet veel om schoon te maken)
- Het busstation is t.o.v. het hotel, ideaal als je naar Palma (half uurtje) of Arenal wilt.
Als ik het over moest doen had ik dit hotel niet meer gepakt, mijn voorkeur zou uit gaan naar een van de 7 RIU hotels die verdeeld zitten over playa de palma.
TIP: wij hebben onze reis geboekt via Ferium.de dit is een duitse site en de reisaannbieder was Neckermann. In vergelijking met de nederlandse Neckermann scheelde dit precies € 250,- per persoon dus € 500,- in totaal. Voor dezelfde periode en hetzelfde hotel, alleen dan via de oosterburen, vandaar dat ze ook met zovele zijn!
Succes
Misschien een tip voor als je toch een ander hotel gaat boeken:
http://www.vakantiereiswijzer.nl/
echt een leuke site waarop mensen hun mening geven over het hotel waar je zelf heen (wil) gaan.
Zo kwam ik er achter dat het hotel waar ik volgende week heen ga op mallorca, erg positieve reacties heeft!
Jij veel succes met beslissing maken van een hotel!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?