V.S taaldeskundige

• brenda

Als ik het goed heb begrepen heb ij ook op mijn reactie gereageerd dus ben je zelf zoals je zegt ook niet van een hoog niveau.

Kortom hou ij je lekker met je taaltje bezig want meer kun je niet.

En volgens mij had je mijn vraag helemaal niet begrepen, mij intresseert het niet wat je ervan vind muts, ik wou alleen met mensen in kontakt komen die dit ook hebben meegemaakt.

• angie

Waar gaat dit over????????

Zit je niet een beetje verkeerd????

• Mascha

En dit gaat waarover??!!

• Denice

Zie "Oplichters''

• Taaldeskundige

Ja…kijk daar maar eens. Ik wil niet nog meer commentaar krijgen. Dat stelt Brenda te veel op prijs. :p

• henk

waar gaat dit nu toch allemaal over. Hebben we allemaal niets beters te doen dan elkaar uit te maken voor ik weet niet wat. Niet iedereen is zo goed in de nederlandse taal als jij taaldeskundige. Maar weet je wat, laat iedereen in hun waarde en laat mensen elkaar gewoon waarschuwen als ze dat willen. Oke!!!!!!!!

• Marthas Boys

hey henk zit jij nu niet op Mallorca in Martha's ????

• henk

nee nog niet, wij gaan a.s. zondag (19 sep) om 11.00u. Nog een klein weekje werken en dan eindelijk vakantie.

• Marthas Boys

Aha dag dat je de 12de ging joh, heb je er zin in ?

Is daar nog erg warm iederegeval.

En je zult het echt naar je zin hebben misschien dat het nu wel wat rustiger is maar dan is het nog lekker had je via neckerman geboekt ?

Zo ja dan kam je niet niet al te beste kamer is wel goed maar je heb daar geen airco wij hebben de kamer op bolero de laaste dag bij geboekt omdat we nog wouden douchen als we weg moesten maar wat een verschriking zeg als je daar zit. oja kamer op je laaste dag huren tot je weg gaat kost 30 euro en moet je 1 dag van te voren vragen bij de receptiehenk schreef:

>

> nee nog niet, wij gaan a.s. zondag (19 sep) om 11.00u. Nog

> een klein weekje werken en dan eindelijk vakantie.

• henk

Nou dat het mooi weer is daar is natuurlijk helemaal niet erg!

Wij hebben via het reisburo broere geboekt en gaan met Arke, we wachten wel af.

Mooi dat we al weten wat een dag extra kost, want dat wilde wij ook wel gaan proberen, wij vliegen n.l. 's avonds om 22.40u past terug, dus moeten we ons nog een hele dag vermaken en dat met 2 kleine kinderen die nog slapen overdag!

Zeg, bedankt voor je info. en wij hebben er reuze veel zin in.

Groeten henk en gea en de kids.