Ben vanochtend teruggekomen ik vloog zondag om 23.55 en was om 02.00 op schiphol.

Het was wéér toppie!! Ik zat in Solimar (strandhuis1) nu vorige keer zat ik in Jorbar (strandhuis 2) Alles was gewoon open behalve de 538, Shooters ging afg woensdag dicht. En de veronica was gisteren nog gewoon open. Ze roepen wel iedere keer dat ze dicht gaan maar toch zijn ze open, hangt af met de drukte etc. Het weer was goed alleen de laatste dagen was het echt spaans benauwd ;) Maar elke dag zon gehad!! Ik ben ook naar de BCM geweest dat is echt een aanrader. We hebben het zelf geregeld met taxi enzo en dan ben je goedkoper uit dan met georganiseerd iets. Maar je moet dan wel met min 4 pers gaan vanwege de taxi kosten. Ik was in juni ook geweest voor een weekje en dat is goed te doen net als nu ook een week geweest. Ik was 199 euro kwijt voor de reis in juni was ik 149 kwijt. Het NL gedeelte met uitgaan is wel rustig maar dat weet je maar het duitse gedeelte is druk en gezellig ook Magaluf de BCM enzo. Ik ben Louis en Arie, Dimitri etc weer allemaal tegen gekomen het was weer een Deja Vu.

Gr, Cruz!