oplichters!

• petra

Hoi hoi,

Allereerst wil ik jullie zeggen dat ik de mallorca forum echt te gek vind!

En Mallorca is een prachtig eiland, maar kenissen van mij zijn vorig jaar op vakantie geweest en een hele nare ervaring meegemaakt.

Ze zijn door een jongen op straat aangesproken worden met kras kaartjes en daar hadden ze een hoofdprijs gewonnen en zijn met de taxi naar een hotel gereden.

In dat hotel hebben ze hun een week timeshare verkocht!

Mijn kenissen hadden spijt tot over hun oren maar hebben het nog gelukkig kunnen storneren.Ze waren wel hun deposit kwijt.

Dat schijnen de grootste oplichters te zijn!

Ik wil hierbij iedereen waarschuwwen.

Wat ik vragen wil is of iemand hetzelfde op het eiland heeft meegemaakt en waar dat was.Zodat we samen iets kunnen ondernemen tegen deze acties.

• Spaingirl

Petra dit gebeurt in heel veel landen, dus niet alleen op Mallorca.

Ze waarschuwen iedereen altijd voor deze praktijken. En eerlijk gezegd is het ook de schuld van die kenissen van je, dat ze zo in iets trappen en dan nog meedoen ook. Met timesharing moet je papieren ondertekenen.

• elita

wij werden er iig in de bus ook voor gewaarschuwd

• Taaldeskundige

Punt 1: kennissen schrijf je zo.

Punt 2: als je echt zo dom bent om daar in te trappen, moet je niet lopen zeuren.

• Spaingirl

Ja had per ongeluk kenissen zo geschreven….stom stom….dubbel nn dubbel ss, wist het al.

• nvt

waarom laat je iemand niet gewoon waarschuwen voor deze oplichtingspraktijken??

Meteen die achterlijke reactie, als je t al weet reageer dan niet.

Er zijn nog steeds mensen die zwaar opgelicht worden hierdoor, elke ondernomen actie hiertegen is aan te moedigen..

• Spaingirl

Hallo!! Ik reageerde alleen door te zeggen..dat het overal in buitenland gebeurt…dus ook weer een waarschuwing!!

• brenda

Hoi Taaldeskundige!

1. die domme reactie had je beter voor je kunnen houden want erg intressant is het niet.

groetjes

• Taaldeskundige

Het maakt mij niet uit of het interessant is. Als er zelfs op mijn berichten nog een reactie wordt geplaatst, geeft dat wel aan hoe hoog het niveau is van de personen die op zulk soort berichten reageren. Dus dan is het ook logisch dat deze personen te grazen worden genomen door een stel oplichters. en dat zijn geen mensen die lampen op je schijnen. DOOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• nvt

Ik ben blij dat je jezelf ook niet al te hoog inschat!!!