Wij vliegen binnenkort met V-bird naar Mallorca.
Iemand ervaring mee??
Tjee, jij weet een mens ook onnodige vakantiestress te bezorgen!!!!! Zag me al halverwege spijt krijgen van mijn boeking.
V-bird is die vrij nieuwe Maastrichtse vliegtuigmaatschappij.
Net zoals Ryanair maar dan luxer en beter georganiseerd zeggen ze.
Ze hebben nieuwe toestellen met ruimer plaatsen voor te zitten. Weet alleen niet of je er ook wat te drinken krijgt enzo.
Angie,
Kenissen van mij zijn vertrokken vanuit Niederrhein en wij hebben ook via Niederrhein geboekt. Alles is volgens mijn kenissen prima gegaan, er was vanalles aan boord te krijgen, maar hiervoor moest je wel betalen, tegen schappelijke prijzen. TV wordt meteen aangezet nadat de verplichte ‘instructies’ zijn geweest. Enige nadeel was dat zij op de laatste gate werden aangesloten en daardoor heel ver moesten lopen voordat zij bij de bagageband waren.
In mei 2004 zijn wij via Düsseldorf Air Berlin gevlogen. Op de terugweg moesten wij ons bij de laatste gate melden, dus volgens mij bij dezelfde gate als waar onze kenissen vanaf kwamen. Ik geloof dat dit gate 69 was. Dus als je deze als vertrekgate hebt, hou er dan rekening mee dat je als volwassene zo'n 15 minuten nodig hebt om hier te komen.
Als je gevlogen bent, kom dan nog even terug op het prikbord. Wij vliegen op 10-10-2004. Misschien heb je tegen die tijd iets genuttigd in het vliegtuig en kun je mij van de precieze prijzen op de hoogte stellen. In ieder geval fijne vakantie.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?